اخبار روز سینما

زندگی بیژن مرتضوی و ستاره سعیدی از سیر تا پیاز


بیژن مرتضوی خواننده و نوازنده ایرانی است. بیژن مرتضوی علاوه بر خوانندگی، نوازنده، آهنگساز و تنظیم کننده نیز هست. بیژن مرتضوی در سال 1336 در ساری به دنیا آمد. وی دارای مدرک مهندسی و شهرسازی است. جالب است بدانید که بیژن مرتضوی دکترای موسیقی خود را در سال ۱۳۸۸ دریافت کرد.یاسان مرتضوی او دو بار ازدواج کرده بود. از همسر اولش جدا شد. و برای دومین بار با ستاره سعیدی هانیم ازدواج کرد. متاسفانه با خبر شدیم که سهرا سعیدی امروز دار فانی را وداع گفت در ادامه آخرین ویدئوی مرحوم سهرا سعیدی را مشاهده می کنید.

زندگینامه بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی در ۲۵ سالگی به دنیا آمد آبان 1336 درساری خواننده است. بیژن مرتضوی فارغ التحصیل دکترای موسیقی از دانشگاه ساوتهمپتون انگلستان و همچنین آهنگساز و تنظیم کننده و مشهورترین ویولونیست ایرانی در جهان است.

آغاز فعالیت بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی; ویولن را از سه سالگی شروع کرد.

پس از مهاجرت خانواده به تهران، با فراگیری ساز زیر نظر اساتیدی چون پرویز یاحقی و جهانگیر کامیان به فعالیت خود ادامه داد و توانایی بداهه نوازی را به دست آورد.

همسر اول بیژن مرتضوی کیست؟

بنا به گزارش برخی رسانه ها، گفته می شد که این فرد دو بار ازدواج کرده است و با اینکه از همسر اولش خبری در دست نیست، از همسر اولش صاحب یک پسر به نام پژمان شده است که این خبر تایید شد.

او دوباره ازدواج کرد و با همسر دومش ستاره سعیدی ازدواج کرد.

مرتضوی در سال 1377 با ستاره سعیدی متولد 1362 که مدیر برنامه های او بود ازدواج کرد و این ازدواج رسوایی ها و انتقادات زیادی را برای او به وجود آورد.

همسر ستاره سعیدی، بیژن مرتضوی کیست؟

«ستاره سعیدی» درباره فاصله سنی بین خود و همسرش در صفحه اینستاگرامش نوشت: مردم من را دوست دارند چون می گویند او 22 ساله است اما من متولد 1362 و 36 ساله هستم. 22 سالگی پر از خاطره است و سلیقه های خاص خودش را دارد، اما من سنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم و از این همه محبت شما سپاسگزارم.

تومور مغزی و مرگ ستاره سعیدی

باز کن: مرداد بیژن مرتضوی با اعلام اینکه همسرش در سال 1402 باید تحت عمل جراحی مغز باز قرار گیرد، اعلام کرد که همسرش سهرا سعیدی مبتلا به تومور مغزی بوده و چند سالی است که با آن دست و پنجه نرم می کند. متاسفانه خانم سعیدی ساعاتی بعد دار فانی را وداع گفت و این خبر همه را شوکه کرد. معین خواننده مشهور ایرانی از درگذشت همسرش بیژن مرتضوی خبر داد و تسلیت گفت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا