اخبار روز

انتقاد شدید شجاع خلیل زاده به وضعیت ورزشگاه آزادی! / وضعیت باشگاه آزادی فاجعه است!

شجاع خلیل‌زاده بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع میانی به عنوان کاپیتان برای باشگاه فوتبال تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او به تازگی از وضعیت بد ورزشگاه آزادی شدیدا انتقاد کرده است.

مدافع ملی پوش تراکتورسازی از بی کیفیتی زمین ورزشگاه آزادی انتقاد کرد و از مسئولان خواست تا از تحقیر بیشتر جلوگیری کنند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایرنا، شجاع خلیل زاده، مدافع ملی پوش تراکتورسازی پس از پیروزی این تیم مقابل هواداران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی سختی را بردیم و با سومین برد متوالی وضعیت جدول مان بهتر شد. سه هفته است که گفته‌ام که عملکرد تیم ما ذره ذره بهتر خواهد شد.

خلیل زاده درباره دعوت به تیم ملی و تجربه کاپیتانی گفت: آرزوی هر بازیکنی بازی در تیم ملی است و شرایط باشگاه با تیم ملی متفاوت است. از امیر قلعه‌نویی به دلیل تماشای بازی‌های لیگ و توجهش تشکر می‌کنم. دوست دارم بازوبند کاپیتانی را ببندم و امیدوارم من یا هر بازیکن دیگری که بازوبند کاپیتانی را می بندد پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.

وی در خصوص به تعویق افتادن بازی های لیگ و تاثیر آن بر روند آماده سازی تیم ها اظهار داشت: معتقدم بازی ها باید برگزار شود و بازی تیمی که دو بازیکن در تیم ملی دارد لغو نشود. در لیگ عربستان سه روز به سه روز بازی می‌کند و بدن‌هایشان آماده‌تر می‌شود. امیدوارم این روند در لیگ ایران ادامه پیدا کند.

خلیل زاده در ادامه به انتقاد از زمین بی کیفیت ورزشگاه آزادی پرداخت و تاکید کرد: از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج می خواهم زمین های خوبی در اختیار ما بگذارند. ورزشگاه آزادی یک فاجعه است و بازی های لیگ قهرمانان نباید در این ورزشگاه برگزار شود. می‌توانند در ورزشگاه پاس بازی کنند که خیلی بهتر از ورزشگاه آزادی است رونالدو در بازی دیشب به دلیل زمین ضعیف اصلا بازی نکرد.

وی افزود: در آخرین بازی تیم ملی در آزادی از اینکه در چنین زمینی بازی می کنیم خجالت می کشیدم. به تیم هایی که در ورزشگاه آزادی بازی می کنند این حق را می دهم که انتقاد کنند. این زمین اصلا برای بازی فوتبال مناسب نیست. ما کشور بزرگی هستیم اما فرصت های ما در فوتبال صفر است و باید نگاه ملی داشته باشیم. هفته آینده الهلال در این زمین به مصاف نساجی می رود و واقعا شرمنده خواهیم شد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از کیفیت پایین فیلم گفت: حق پخش نمی دهند اما از صداوسیما می خواهم دو دوربین مناسب بگیرد تا آبروی ما در پخش مسابقات خدشه دار نشود.

خلیل زاده درباره سقف قرارداد نیز گفت: سقف قرارداد نباید تعیین شود چون قانون است اما اگر این قانون تعیین شود نباید دور زد. امیدوارم آنها به درستی با تیم های مهاجم برخورد کنند.

وی همچنین درباره نحوه استقبال از رونالدو از سوی فوتبالدوستان کشورمان تصریح کرد: خوشحالی مردم فوتبال است و نباید آن را از مردم گرفت اما می‌توانستند در استقبال سازماندهی بهتری داشته باشند و فنس بگذارند و دنبال اتوبوس دویدن کار درستی نبود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا