اخبار روز سینما

زمان پخش سریال بیمارستانی از شبکه دو [+خلاصه داستان]

ما سعی کردیم در مقاله زمان پخش سریال بیمارستانی از شبکه دو [+خلاصه داستان]

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

سریال کره ای Hospital به کارگردانی Shin Won-ho جایگزین سریال ایرانی Tab y Tab شده و از شبکه Do Cima پخش می شود. در این مقاله به خلاصه ای از تاریخچه و زمان انتقال سریال بیمارستان ما پرداخت می کنیم

سریال بیمارستانی یکی از محبوب ترین سریال های کره ای است که در ژانر پزشکی و عاشقانه ساخته شده است. لی وو جونگ نویسندگی این سریال را بر عهده دارد. جو جونگ سوک، یو یون سوک، جونگ کیونگ هو، کیم دا میونگ و جئون می دو در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

پخش سریال کره ای «بیمارستان» از شنبه 6 خرداد از شبکه دو سیما آغاز شده است. اگر از طرفداران سریال های کره ای هستید دیدن سریال بیمارستانی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال سوران از شبکه یک

زمان پخش سریال چقدر است؟ [+خلاصه داستان]

زمان پخش سریال بیمارستانی از شبکه دو

طبق جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما زمان انتقال سریال بیمارستان شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:10 است. اگر در این ساعت موفق به دیدن این سریال نشدید ساعت 00:40 صبح، 9:45 صبح و 16:15 روز بعد است. نوبت به تکرار سریال بیمارستانی شبکه دو رسیده است. بله، می توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال بیمارستانی از شبکه دو
زمان پخش سریال بیمارستانی از شبکه دو

فصل اول این سریال از 12 مارس تا 28 می 2020 هر پنجشنبه از شبکه TVN پخش شد و توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

فصل اول این سریال در سال 2020 به عنوان پربیننده ترین سریال کره جنوبی در نتفلیکس اعلام شد. با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان، فصل دوم این سریال در تاریخ 16 سپتامبر 2021 ساخته و پخش شد.

چو سونگ یون، جونگ مون، مون ته یو، شین هیون بین، کیم جون هان، چوی یانگ جون، آن یون جین، ها یون کیونگ، سئو جین، کیم هی این، چوی یانگ وو، شین آه هیون و جئون کوانگ جین از بازیگران دیگر سریال کره ای بیمارستان هستند.

خلاصه ای از تاریخچه سریال بیمارستانی.

پس از اطلاع از جدول پخش سریال بیمارستانی، به سراغ تاریخچه آن می رویم. داستان سریال بیمارستانی زندگی پنج دوست قدیمی و صمیمی را روایت می کند که از سال 1999 که وارد دانشکده پزشکی شده اند به عنوان پزشک کار کرده اند و طی اتفاقات غیرمنتظره ای با چالش ها و ماجراهای زیادی روبرو می شوند.

این پنج دوست قدیمی علاوه بر کار پزشکی در گروهی به نام Mido y Falasol کار می کنند که به دلیل عشق مشترکشان به موسیقی شکل گرفته است.

اگرچه به نظر می رسد برای آنها مهم نیست که این دوستان چقدر عذاب می کشند و چه سختی هایی را متحمل می شوند، اما هرگز از حمایت از یکدیگر دست بر نمی دارند. و بنابراین، در این مجموعه به خوبی می توانیم دوستی و عشق بین آنها را درک کنیم.

زمان پخش سریال بیمارستانی از شبکه دو
زمان انتقال سریال بیمارستان

فصل دوم سریال بیمارستان در ادامه فصل اول آن ساخته شده است. در پایان فصل 1 این سریال، ایک جون دقیقاً قبل از عزیمت به اسپانیا احساسات خود را نسبت به سونگ هوا بیان کرد. او با اعتراف ناگهانی خود سونگ هوا را شوکه کرد. با این حال، ایک جون از او می‌خواهد تا زمانی که او نیست، در مورد پیشنهادش فکر کند و پس از بازگشت به او جواب نهایی را بدهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال کره ای 2023

بهترین سریال کره ای نتفلیکس

فصل اول سریال بیمارستانی تنها در کره جنوبی 3.5 میلیون بیننده داشت و تعداد بینندگان بین المللی بسیار بیشتر است. این سریال به این دلیل معروف شد که به جای جنگ، انتقام و رقابت در محیط کار، بر جنبه های اخلاقی، انسانی و حرفه ای پزشکی تاکید داشت.

فصل دوم سریال لیست پخش بیمارستان ممکن است یکی از آن ها باشد بهترین سریال کره ای 2021 بدانید که موسیقی متن سریال و بازیگران معروف آن در شهرت و محبوبیت آن بسیار موثر بوده است. البته داستان های خاص و جذاب آنها که دوستی پزشکان را به تصویر می کشد را نیز نمی توان نادیده گرفت.

زمان پخش سریال بیمارستانی از شبکه دو
نوبت به تکرار سریال بیمارستانی شبکه دو رسیده است.
  • نام: لیست پخش بیمارستان – لیست پخش بیمارستان
  • محصول: 2019-2021 کره جنوبی از شبکه tvNNetflix
  • جنسیت: دوستانه، کمدی، عاشقانه، زندگی، درام، پزشکی
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت ها: 24
  • روزهای پخش: شنبه تا چهارشنبه
  • مدت زمان: 72 تا 113 دقیقه
  • شرکت سازنده: سی جی فیلم

سوالات متداول

چه بازیگرانی در سریال بیمارستانی بازی کرده اند؟

در این سریال پزشکی عاشقانه، نه جو جونگ سوک، یو یون سوک، جونگ کیونگ هو، کیم دا میونگ، جئون می دو، چو سونگ یون، جونگ مون، مون ته یو، شین هیون بین، کیم جون هان، چوی یانگ جون، بازیگرانی چون آن یون جین، ها یون کیونگ، سئو جین، کیم هی این، چوی یانگ وو، شین آه هیون و جئون کوانگ جین.

سریال بیمارستان چند قسمته؟

سریال کره ای درام بیمارستان به مدت دو فصل و در مجموع 24 قسمت به کارگردانی Shin Won-ho پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان پخش سریال بیمارستانی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید دو برابر اشتراک گذاری

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا