اخبار روز سینما

فصل جدید سریال نون خ در رمضان 1403 پخش می شود!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ به نقل از جوان آنلاین، تهیه کننده سریال «نون». خ» درباره فصل جدید سریال با محوریت محیط زیست که در 25 قسمت تولید می شود صحبت کرد.

مهدی فرجی درباره فصل جدید این سریال «نون خ» که در نوروز 1403 با بازی و کارگردانی سعید آقاخانی پخش می شود می گوید: امیدوارم به زودی تصویربرداری این سریال را آغاز کنیم و در این فصل به نوعی سفر جاده ای به شهرهای زیادی خواهیم داشت.

از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهرهای چابهار و دیگر شهرهای آن منطقه می رویم و داستان سریال به جز کرد، قومیت های زیادی را در بر می گیرد.

این تهیه کننده درباره تغییر لوکیشن های داستان از کردستان به سیستان گفت: 30-40 روز بعد از شروع کار به چابهار می رویم.

فرجی درباره اولویت های این فصل سریال گفت: محیط زیست، میراث فرهنگی، مسائل مربوط به اقوام و وحدت آنها از محورهایی است که در سریال جدید «نون خ» به آن پرداخته می شود و جلو خواهیم رفت. امیدواریم علی صادقی هم مانند حمیدرضا آذرنگ در این فصل همراه ما باشد. همچنین بازیگران بومی سیستان و بلوچستان را نیز داشته باشیم.

وی همچنین با اعلام تعداد قسمت های این فصل گفت: این سریال در 25 قسمت در ایام نوروز و رمضان 1403 پخش می شود.

سریال «نون خ» پیش از این در چهار فصل کلید خورده و به یکی از آثار پرطرفدار تلویزیون تبدیل شده است.

بازیگران مختلفی در این سریال حضور داشتند که یکی از امتیازات آن استفاده از بازیگران کرد بود.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/پخش-سریال-ظهر-5-رمضان-1403/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا