اخبار ورزشی

استعفای جنجالی در اوج نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از سمت خود در این باشگاه استعفا داد.

وی نوشت: هواداران عزیز و ارتش سرخ سلام، بیش از یک سال و نیم این افتخار را داشتم که روزهای سخت و طاقت فرسای پرسپولیس را در کنار شما بگذرانم؛ روزهای پر از امید و استرس، البته خدا را شکر این سختی ها روزها بالاخره با خوشی و خوشی به پایان رسید تا شرمنده شما عزیزان به عنوان صاحبان اصلی پرسپولیس نباشیم این روزهای خاطره انگیز برای همیشه در ذهنم خواهد ماند تا بتوانم به پرسپولیسی بودنم افتخار کنم.باید بگویم صبوری ما سکوت و تلاش پرسپولیس را به قله فوتبال ایران رساند.

اما مشکلات آنقدر زیاد بود که تصمیم گرفتم مدتی دور از خانه بمانم.من قصد ندارم خیلی از موضوعات را باز کنم چون الان وقتش نیست اما وجود داشت. شرایطی که من تصمیم به جدایی بگیرم؛ هرچند این روزهای خوب مثل رعد و برق و باد گذشت، احساس می کنم الان پرسپولیس بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد، آرامش پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت مسئله مهمی است و من هم به آن آسیبی نمی زنم. به امید موفقیت های بزرگ و کبیر پرسپولیس و به امید دیدار دوباره شما هواداران عزیز؛ خیلی زود…».

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا