اخبار روز

ریسک خرید دلار افزایش یافت


به گزارش پی ام آپ، قیمت دلار در روز جمعه و در تعطیلات کانال 49 هزار تومان پشت خط سقوط کرد و بازار ارز هرات از روز شنبه با قیمت 48 هزار و 400 تومان آغاز شد و سطح حمایتی 48 هزار. 300 را از دست داد. برداشت شکست خورد.

قیمت دلار هرات پس از رسیدن به این سطح حمایتی سه برابر افزایش یافت و به قیمت ابتدای روز بازگشت. پشت خط در روز شنبه قیمت دلار هرات به روند صعودی خود ادامه داد و در 48 هزار و 600 تومان بسته شد. قیمت دلار تهران نیز به پشت خط 49 هزار تومان بازگشت.

قیمت درهم امارات 13 هزار و 400 تومان باز شد و نتوانست این سطح را از دست بدهد. بازار دبی با نرخ 13460 تومان معادل 49400 تومان به ازای هر دلار بسته شد. بر اساس قیمت درهم امارات متحده عربی، این ارز عقب مانده است وگرنه دلار باید افزایش یابد.

با رسیدن موضوع مبادله زندانیان و آزادسازی دارایی های ایران در کره جنوبی، اکثر معامله گران فکر می کنند قیمت دلار تا پایان ادامه خواهد داشت. شهریور روزی آرام داشته باشید. به گفته آنها، اگر قیمت دلار 48 هزار و 300 تومان کاهش پیدا کند، می تواند آرام آرام خود را برای نزول آماده کند. این گروه در مورد افزایش پشت خط دلار هم می گویند که سرعت معامله گران است.

به گفته معامله گران، کانال 48000 در ماه های اخیر نشان داده است که ماندگاری قیمت دلار در این کانال بسیار کم بوده و در نهایت یک هفته به طول انجامید. با توجه به بسته شدن بالای درهم امارات و افزایش قیمت دلار پشت خط، برخی از معامله گران ریسک پذیر فکر می کنند قیمت دلار بالای 48600 تومان تثبیت می شود و نوسان دلار بین 48000 تا 49000 است. . علاوه بر این، این مقوله می گوید ریزش بیشتر دلار به ضرر بازار سرمایه است و بازارساز نیز از این مشکل آگاه است و اجازه نمی دهد.

به طور کلی این روزها برای خریداران دلار ریسک پذیر شده و کمتر کسی به سود خرید دلار فکر می کند و به همین دلیل بازار بیشتر شاهد اعلام بازار ارز و ارزهای دیجیتال بوده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا