اخبار روز

رکورد مصرف بنزین به علت تعطیلات آخر هفته شکسته شد!/ جزئیات خبر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که در روزهای پایانی تابستان، با ثبت رقم مصرف ۱۳۷ میلیون لیتر بنزین، رکورد مصرف بنزین به ثبت رسید. این مصرف بنزین همزمان با افزایش ترددهای بین شهری رخ داده است.

علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: رکورد مصرف روزانه بنزین در روزهای پایانی شهریور ماه، همزمان با افزایش ترددهای بین شهری و درون شهری به ویژه مناطق شمالی و شمال شرق کشور درحالی شکسته شده است که میانگین مصرف بنزین از ابتدای شهریورماه سال جاری تاکنون، 122 میلیون لیتر بوده است.

به دلیل افزایش تردد جاده‌ای و مسافرت‌های زیاد در مسیرهای شمالی و شمال شرقی کشور، مصرف بنزین در ماه شهریور امسال (122 میلیون لیتر) نسبت به ماه مشابه سال گذشته (1401)، حدود 12 درصد یا 13 میلیون لیتر در روز افزایش یافته است. در نتیجه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به رانندگان تأکید کرد که باید با تسهیل در عبور و مرور، مسیر تردد را برای نفت‌کش‌ها باز کنند تا سوخت به موقع به مبادی عرضه منتقل شود.

نژادعلی افزود: دستگاه‌های ما در تمامی مناطق کشور؛ در حال مانیتورینگ و آماده‌سازی برای سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها، پیمانکاران و رانندگان نفت‌کش‌های جاده‌ای هستند، بنابراین همکاری همه مردم در مدیریت مصرف سوخت بسیار مهم است.

با توجه به افزایش مصرف سوخت و ممکن است شلوغی جاده‌ها، از تمامی رانندگان خواهش می‌کنیم که در مدیریت مصرف سوخت همکاری کنند و از نفت‌کش‌ها و پیمانکاران حمایت کنند که در بهترین شرایط برای عرضه سوخت هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا