اخبار روز سینما

رکورد فیلم «بیگانه» شکسته شد

طبق آمار موجود در پروجکشن آنلاین، فیلم «غریب» آمار بیشترین تماشای آنلاین فیلم های سینمایی در 30 ماه گذشته «فیلیمو» را شکسته است.

این فیلم رکورد تماشا و فروش آنلاین فیلم های غیر کمدی را به نام خود ثبت کرد و توانست در 24 ساعت ابتدایی پخش خود نزدیک به 1.3 میلیارد تومان فروش داشته باشد.

این رکورد پیش از این در اختیار فیلم «شنای پروانه» بود که در 24 ساعت ابتدایی اکران اینترنتی خود حدود 1.5 میلیارد تومان فروش داشت. رتبه سوم و چهارم فروش در 30 ماه گذشته به ترتیب به فیلم های تی تی و الفزار با فروش یک میلیارد و صد میلیون تومانی تعلق گرفت.

فیلم “غریب” برشی از زندگی شهید محمد بروجردی و رشادت های او در کردستان است که بر اساس فیلمنامه ای از حامد عنگا ساخته شد و پس از موفقیت در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه را دریافت کرد. ، گریم، جلوه های ویژه، میدانی، سیمرغ زرین نیز برنده بهترین فیلم از نگاه ملی شدند.

بابک حمیدیان در فیلم «غریب» نقش شهید محمد بروجردی را بازی می کند. پردیس پور عابدینی که بیشتر مخاطبان او را با سریال آقازاده به یاد آوردند، دیگر بازیگر نقش اول این فیلم است. او برای بازی در نقش «کژال» در فیلم غریب برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره چهل و یکم شد.

مهران احمدی، رحیم نوروزی، زنده یاد حسام محمودی، فرهاد قاهمیان، سامی لک، مجید اسماعیلی و جعفر دهقان دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا