اخبار روز

ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ آغاز شد/ جدول

به گزارش پی ام آپ به نقل از اقتصاد24، آخرین دور ثبت نام خودرو 1402 در ایران با عرضه خودروهای پژو پارس، آریسان و تارا اتوماتیک آغاز شد. در زیر شرایط پیش فروش مهرماه ایران خودرو را بخوانید.

ثبت نام کنندگان ایران خودرو در مهر ماه 1402 می توانند وانت دوگانه سوز آریسان را به صورت اقساطی خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو 20 روز دیگر اعلام شده است. همچنین ثبت نام پژو پارس با موتور XU 7 YP با مهلت 3 ماهه همچنان ادامه دارد. ایران خودرو به تازگی ثبت نام تارا 1402 را اعلام کرده است که در ادامه جزئیات هر یک از شرایط توضیح داده شده است.

متقاضیان و نمایندگی های عادی می توانند در طرح ثبت نام وانت دوگانه سوز آریسان 2 شرکت کنند.فروش فوق العاده آریسان بدون ثبت فعال پلاک و ثبت نام قبلی حداکثر با موعد تحویل 20 روزه. در این طرح فقط چک صیادی بنفش از متقاضی یا شخص ثالث دریافت می شود و وضعیت اعتبار سفید صادرکننده چک از طریق سامانه بانک استعلام می شود. برای ثبت نام آریسان نیازی به ثبت نام در سامانه یکپارچه نیست. مهلت ثبت نام آریسان تا تکمیل ظرفیت می باشد.

ثبت نام کنندگان پژو پارس باید نیمی از مبلغ یعنی 294 میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز و مابقی مبلغ را در زمان تحویل یعنی تا 3 ماه دیگر بر اساس قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. رنگ پژو پارس نیز سفید است. مهلت ثبت نام پژو پارس تا روز سه شنبه 25/07/1402 ادامه خواهد داشت. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها به عنوان اولویت سوم پاییز 1402 به این شرکت اعلام شده است می توانند نسبت به ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

545279_204 (1)

برای ثبت وزن اتوماتیک باید 490 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنید. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح 3 ماهه اعلام شده است. مهلت فروش ویژه ایران خودرو برای این محصول تا 6 مهرماه می باشد.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است، در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، ایران خودرو مسئولیتی نخواهد داشت. آدرس سایت ثبت نام آریسان، پژو پارس و تارا ذکر شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا