اخبار روز سینما

رکورد شکنی های فیلم فسیل همچنان ادامه دارد! / فسیل از نظر تعدا بازدید رو دست اخراجی های 2 را زد!

فیلم فسیل یک فیلم کمدی درام ایرانی است که به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۹ است که در ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ اکران شده است. این فیلم توانسته است به تازگی رکود اخراجی های 2 را بشکند.

فیلم «فسیل» ساخته کریم امینی توانست رکود تماشاگران فیلم «اخراجی ها 2» را بشکند و به پرمخاطب ترین فیلم کمدی تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

به گزارش پی ام آپ، فیلم سینمایی «فسیل که اکرانش به دلیل مصادف شدن با دهه اول محرم به مدت دو هفته متوقف شده بود، از پنجشنبه هفته گذشته اکران خود را در سینماها از سر گرفت. این فیلم در هفته گذشته موفق به جذب 138 هزار و 857 بیننده شد و در مجموع تعداد مخاطبان خود را به 5 میلیون و 342 هزار و 454 رساند. فسیل با جذب این تعداد بیننده توانست پس از 14 سال رکورد تماشاگران سینمایی اخراجی های  2 مسعود ده نمکی را بزند و در رتبه چهارم فهرست پرمخاطب ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران قرار می گیرد. فیلم «ده نمکی» در سال 2018 در سینماها با ورودی 3 هزار تومانی اکران شد.

این فیلم با بازی بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، رضا نیکخواه و بابک کریمی 231 میلیارد و 531 میلیون تومان فروش داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا