اخبار روز سینما

رویای کریس همسورث به واقعیت پیوست! / نبرد آرنولد شوارتزنگر و کریس هدیه ای به هوادران این دو است!

به گزارش سرخ نیوز، کریس همسورث، بازیگر استرالیایی هالیوود، یکی از بهترین اندام های صنعت بازیگری را دارد و با وجود مشغله کاری اش، همیشه زمانی برای ورزش پیدا می کند. این فوق ستاره مارول برای مدتی بازیگری را متوقف کرد اما هرگز تمرین را متوقف نکرد. همسورث در یکی از پست های اخیر خود در اینستاگرام توانست به یکی از رویاهای خود جامه عمل بپوشاند و با بدنساز معروف آرنولد شوارتزنگر در برزیل در یک رویداد هواداران نتفلیکس تمرین کند.

کریس همسورث با حضور در فیلم انتقام جویان به شهرت رسید

کریس همسورث در سال 2004 با بازی در مجموعه تلویزیونی استرالیایی (Home and Away) به شهرت رسید. سپس پس از ترک این برنامه در سال 2007 به هالیوود رفت و فرصت بازی در فیلم  «Star Trek» در سال 2009  را پیدا کرد و این فیلم به یک فیلم پرفروش تبدیل شد.

در سال 2011، همسورث نقش ابرقهرمان تور را در فیلم دنیای سینمایی مارول به همین نام بازی کرد. با وجود اینکه در شرایط خوبی قرار داشت، برای این نقش تلاش زیادی کرد. بازی او در نقش این ابرقهرمان با استقبال خوبی مواجه شد و باعث شد در پروژه های دیگری از جمله فیلم سینمایی  «انتقام جویان» نیز نقش ایفا می کنند. زمانی که کریس همسورث این نقش را در دنیای سینمایی مارول بازی کرد، شهرت او به شدت افزایش یافت.

همسورث برای ایفای نقش در این فیلم «استخراج» در سال 2020 برنامه تمرینی خود را برای بازی در نقش یک مزدور در این فیلم افزایش داد. او از تمرینات وزنه برای بازی در این فیلم و تقویت توده عضلانی و قدرت خود استفاده کرد. همسورث در سال 2022 با انتشار عکسی از پشت صحنه فیلم «تور: عشق و رعد»، که چهارمین و آخرین نسخه تور است، طرفداران خود را شگفت زده کرد و رشد عضلانی بازوهای غول پیکراش را در کنار جزئیات دیگر نشان داد.

برنامه تمرینی کریس همسورث

سال گذشته، همسورث یک سری تمرینات بدون تجهیزات را برای تبلیغ برنامه تناسب اندام خود به نام  Centrfit  راه اندازی کرد. در سال 2022، او به طرفدارانش یک برنامه تمرینی متشکل از پنج حرکت تمام بدن برای 50 تکرار پیشنهاد داد. سپس تمرینات اولیه خود را برای تمرین عضلات شکم با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. او در پایان با یک چالش تمرینی که شامل پنج حرکت با 200 تکرار بود، هواداران خود را به چالش کشید. برنامه ای که تمام ماهیچه های بدن را تقویت می کند و در هر جایی قابل انجام است!

آرنولد شوارتزنگر یکی از محبوب ترین بدنسازان تاریخ است.

آرنولد شوارتزنگر به عنوان یکی از بهترین بدنسازان مرد در سبک آزاد در تمام دوران شناخته می شود. او در دهه 1970 با سرجیو اولیوا قهرمان سه دوره مستر المپیا، فرانک زین و فرانکو کلمبو در مسابقات بدنسازی شرکت کرد و هفت بار عنوان مستر المپیا را به دست آورد. حضور او در مستند «تپش آهن» در سال 1977، شهرت او سر به فلک کشید و به توسعه بیشتر بدنسازی کمک کرد.

شوارتزنگر پس از بازنشستگی از بدنسازی، به دلیل پشتکار و اراده پولادین خود در بدنسازی، به سرعت به موفقیت های بزرگی در عرصه بازیگری دست یافت. او در فیلم های فوق العاده ای مانند «ترمیناتور» در سال 1984،«کماندو» در سال 1985 و«یادآوری کامل» در سال 1990 توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد. همچنین در سال 1989 مسابقه بدنسازی جدیدی به نام آرنولد کلاسیک راه اندازی کرد. شهرت او فراتر از باور بود و او به یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بدنسازان تاریخ بدنسازی تبدیل شد.

رویایی که به حقیقت پیوست؛ تمرین همسورث در حضور ترمیناتور!

کریس همسورث در یکی از پست‌های اخیر خود در اینستاگرام اعلام کرد که سرانجام به آرزوی دیرینه خود جامه عمل پوشانده و با آرنولد شوارتزنگر تمرین کرده است. همسورث در این باره نوشت:

شما هرگز نمی دانید چه کسی را در باشگاه ملاقات خواهید کرد. تمرین با آرنولد شوارتزنگر رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

یک رویا به حقیقت پیوست / تور با ترمیناتور در حال انجام یک تمرین سخت!در پاسخ به پست همسورث، آرنولد شوارتزنگر از توانایی او در تقویت عضلات بازو و شانه تمجید کرد و طرفداران با پاسخ های خود به این پست پاسخ دادند. آرنولد شوارتزنگر نوشت:

عضلات شما بسیار بزرگ هستند، از عضلات شانه گرفته تا عضلات سه سر بازو.

در اینجا نظر کاربران مختلف را با هم می خوانیم:

– دو “ت”، تور و ترمیناتور. این یک ترکیب قدرتمند است.
– در کودکی به مرد سمت راست (شوارتزنگر) نگاه می کردم و اکنون پسرم به مرد سمت چپ (همسورث) نگاه می کند.
– سینه های آرنولد شگفت انگیز است.

هدیه ای برای طرفداران کریس همسورث و آرنولد شوارتزنگر

در ابتدای سال 2023 کریس همسورث در کنیا بود و برای حفظ فعالیت بدنی خود برنامه تمرینی سریع و مفیدی را اجرا کرد.

سپس ماه گذشته، او بدن شگفت انگیز خود را در حین انجام یک تمرین سنگین شکمی به نمایش گذاشت.

دو هفته پیش، همسورث سعی کرد با انجام یک تمرین ورزشی بسیار چالش برانگیز، بر بی خوابی ناشی از یک پرواز 12 ساعته غلبه کند که آن را با طرفداران خود به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت و بار دیگر ثابت کرد که بیش از هر چیز به حفظ بدن خود اهمیت می دهد. تمرین اخیر کریس همسورث و آرنولد شوارتزنگر برای طرفداران هر دو ستاره لذت بخش بود.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا