اخبار روز سینما

استایل عجیب “رویا نونهالی” در مراسم “شب ایران درودی” برای او دردسرساز شد!/ عکس

تصویری جنجالی از استایل رویا نونهالی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

یک کانال تلگرامی، تصویری از رویا نونهالی در حال سخنرانی در مراسم “شب ایران درودی” در خانه هنرمندان منتشر کرده است. رویا نونهالی در تهران متولد شده و اصالتاً از مازندران است. او از خانواده‌ای متدین به دنیا آمده و در حال حاضر ازدواج کرده و یک دختر به نام خاتون دارد. جذبه رویا نونهالی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران برمی‌گردد.

استایل عجیب "رویا نونهالی" در مراسم "شب ایران درودی" برای او دردسرساز شد!/ عکس

بیوگرافی رویا نونهالی

رویا نونهالی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، در تاریخ 24 بهمن 1341 در شهر تهران به دنیا آمد. اصلیت او به روستای تاکر، بخش بلده، شهرستان نور در استان مازندران بازمی‌گردد. رویا نونهالی دارای مدرک تحصیلی در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

در خانواده‌ای متدین و عاشق، رویا نونهالی و چهار خواهرش با محبت و عشق پدر و مادرشان بزرگ شدند. او می‌گوید که این عشق و محبت به خانواده و همچنین دوست داشتن، به او و خواهرانش الهام بخشیده است.

رویای کودکی

ازدواج و همسر رویا نونهالی

رویا نونهالی در اوایل دهه هفتاد با همسرش، رامین حیدری فاروقی، ازدواج کرد. ثمره این زندگی زناشویی موفق، یک دختر جوان به نام خاتون است. رامین حیدری فاروقی مستندساز است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا