اخبار روز سینما جهان

روونمایی از گریم متفاوت «نیکلاس کیج» در فیلم «سناریوی رویایی» همه را شگفت زده کرد!/عکس

نیکلاس کیج، بازیگر مشهور هالیوودی، به تازگی در فیلم کمدی «سناریوی رویایی» به کارگردانی کریستوفر بورگلی نقش بازی کرده است و تصویر جدیدی از حضور او در این فیلم منتشر شده است. در این تصویر، کیج به صورت مرد میانسال با سری تاس و چهره‌ای گنگ و مغموم دیده می‌شود و پشت سرش، یک ماشین که احتمالاً متعلق به شخصیت او در فیلم است، قرار دارد و روی آن با اسپری صورتی رنگ نوشته شده است: «بازنده».

روونمایی از گریم متفاوت «نیکلاس کیج» در فیلم «سناریوی رویایی» همه را شگفت زده کرد!/عکس

هر چند داستان کامل فیلم «سناریوی رویایی» هنوز منتشر نشده است، اما می‌دانیم که در این فیلم کمدی که توسط کمپانی A24 تولید شده، نیکلاس کیج در نقش یک استاد دانشگاه بازیگری می‌کند که پس از حضور در رویاهای افراد، به محبوب‌ترین مرد دانشگاه تبدیل می‌شود. این فیلم احتمالاً برداشتی کمدی از مفهوم ظاهر شدن در رویاهای مردم باشد. بازیگرانی همچون مایکل سرا، تیم میدوز، جولیانا نیکلسون و کیت برلانت نیز در این فیلم حضور دارند. فیلم «سناریوی رویایی» در سپتامبر امسال در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اکران خواهد شد، اما تاریخ اکران عمومی آن در سینماها هنوز اعلام نشده است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا