اخبار روز سینما

رونمایی سبنم مقدمی از مادرش


شبنم مقدمی از چهره های شناخته شده ایرانی است. خانم مقدمی 5 ساله است. شبنم مقدمی در دانشگاه ادبیات فارسی خوانده است. شبنم مقدمی با یک بازیگر ازدواج کرده است. خانم شبنم مقدمی سابقه کار در رادیو رخام را دارد. عکسی از تازه واردها شب قبل و در زیر مادرش را می بینید.

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون کشومن 3 فروردین وی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.

این هنرمند زن دارای مدرک لیسانس ادبیات است و به دلیل علاقه به بازیگری در آموزشگاه آزاد زیر نظر امین تارخ در کلاس های درس شرکت کرده است.

ازدواج شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در سال 1354 با علیرضا آرا که متولد 1384 است ازدواج کرد. همسر شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون است. این زوج هنرمند در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی با هم همکاری داشته اند.

ورود شبنم مقدمی به عرصه بازیگری

شبنم مقدمی فعالیت خود را با اجرای نمایش خانه کاغذ در رادیو در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و سپس در نمایش هایی چون هفت شبه، خط خطیم، کبوتری آبادی و هفت ترانه به ایفای نقش پرداخت.

این هنرمند علاوه بر بازی در نمایش های رادیویی، فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «مجروح» ساخته کامران قدکچیان آغاز کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا