اخبار روز سینما

رونمایی از نشان نقره میرزا کوچوک خان همزمان با سالروز تولد سردار جنگل

پست مدیرکلی گیلان در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت مطرح شد.

محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان با حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از رونمایی از تمبر نقره میرزا کوچوک خان ماکاران در سالروز تولد این سردار آزادیخواه در رشت.

پی ام آپلود، مدیر کل پست گیلان از رونمایی از تمبر نقره سردار جنگل به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت این سردار آزادی خواه در رشت خبر داد.

محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان با حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از رونمایی از تمبر نقره میرزا کوچوک خان ماکاران در سالروز تولد این سردار آزادیخواه در رشت.

مدیرکل پست گیلان در این جلسه که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر رشت و همچنین رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در این پست، به دلیل عدم موفقیت در برنامه ریزی های انجام شده، باید به این موضوع توجه کنیم. تمبر یک سفیر فرهنگی، فراملی و بین المللی است که همواره توجه فرهنگ دوستان و گردشگران را به خود جلب می کند. از این رو پست گیلان با توجه به شخصیت تاریخی میرزا کوچوک خان در نظر دارد از این ظرفیت فرهنگی استفاده کند و با مشارکت شورا و شهرداری رشت از تمبر نفیس و ارزشمند میرزا کوچوک خان برای معرفی این شخصیت برجسته رونمایی کند. این رهبر ملی باید عمل کند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده این رونمایی در منزل میرزا کوچچ خان با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام می شود تا این رویداد فرهنگی برای همیشه در این مکان به یادگار بماند.

Der Generaldirektor von Gilan Post erwähnte auch das Versenden von Postkarten zu verschiedenen Anlässen als kulturelles Phänomen und fügte hinzu: Gilan Post ist bereit, anlässlich des Rasht-Tages in Zusammenarbeit mit das beste Postkartenfestival mit dem Thema „Das beste Bild der Stadt Rasht“ zu organisieren شورا.

در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی شهر رشت از پیشنهادات مدیر کل پست گیلان در خصوص برگزاری چنین رویداد مهم فرهنگی در رشت استقبال کردند و قول همکاری دادند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا