اخبار روز

تغییر روش پرداخت بلیط مترو در تهران! / استفاده از کیف پول شهروندی با آغاز سال تحصیلی!

 

به گزارش پی ام آپ، سعید جهانی با اشاره به آغاز فعالیت «کیف پول شهروندی» همزمان با آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ABT که پیش از این قول اجرای آن را داده بودیم. پرداخت از این پس در «کیف پول شهروندی» انجام خواهد شد که فاز اول این پروژه در مترو اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری تهران با بیان اینکه مردم می توانند کیف پول خود را از طریق اپلیکیشن موبایل شارژ کنند، یادآور شد: با اجرای این طرح دیگر نیازی به ایستادن در صف های طولانی برای شارژ کارت بلیط و شهروندان پس از شارژ مجدد نخواهد بود. اگر حساب خود را در “کیف پول شهروند” باز کنند، می توانند با استفاده از کد QR در مترو پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است کارت به کیف پول متصل باشد و شارژ کارت بر اساس شارژ کیف پول باشد، تصریح کرد: بر اساس مصوبه یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران هر شهروند با فعال کردن کیف پول در موبایل خود از ساعت 30 ٪ تخفیف در ماه مهر لذت خواهد برد؛ پیش از این تخفیف برای استفاده از کیف پول 10 درصد تعیین شده بود که با مصوبه شورای شهر در اولین ماه از فصل پاییز به 30 درصد رسید.

جهانی با اعلام اینکه طرح ABT از اوایل مهرماه در تهران عملیاتی می شود، گفت: شهروندان در مرحله اول می توانند اسکناس های خود را به حساب کارت خود بارگذاری کرده و مبالغ را از طریق «کیف پول شهروندی» در مترو و پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری تهران با بیان اینکه اطلاع رسانی در سطح شهر در خصوص نحوه دریافت اپلیکیشن «کیف پول شهروندی» در روزهای آینده انجام می شود، گفت: شهروندان می توانند با نصب اپلیکیشن، سطح جدیدی از ارائه خدمات را تجربه کنند.

وی با تاکید بر اینکه کیف پول شهروند محدودیت اعتباری ندارد، یادآور شد: با اجرای این طرح علاوه بر حذف سقف اعتبار، در صورت مفقود شدن کارت بلیت، امکان استرداد اعتبار با سازوکارهای ارائه شده وجود دارد. در اپلیکیشن و از سوی دیگر استفاده از کیف پول سیتیزن پول در نقاط مختلفی امکان پذیر خواهد بود که به تدریج مشمول طرح ABT می شود.

جهانی اعلام کرد: این امکان وجود دارد که در صورت مفقود شدن کارت ورود و جلوگیری از سوء استفاده سایر افراد از کارت مفقود شده، شهروندان به راحتی با بررسی حساب کاربری خود نسبت به لغو آن اقدام کنند.

به گزارش سایت شهر، بر اساس اعلام شهردار تهران، ارائه 18 خدمت در مراکز خدمات شهری از جمله مترو، بارت، اتوبوس های شخصی و خصوصی، شهروندی، میادین میوه و تره بار و … بهبود می یابد. امکانات ورزشی. به تدریج مشمول طرح «کیف پول شهروندی» می شوند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا