دانستنی هاعمومی

رنگ های ممنوعه در دکوراسیون منزل/انتخاب‌هایی که به طور عمومی توصیه نمی‌شود!

رنگ های ممنوعه در دکوراسیون منزل، انتخاب‌هایی هستند که به طور عمومی توصیه نمی‌شود برای استفاده در داخل فضاهای زندگی. چندین رنگ زشت و غیرجذاب وجود دارند که بهتر است از استفاده از آنها خودداری کنید.
رنگ ها می توانند تاثیر باورنکردنی بر روحیه ما و حتی رویاهایی که می بینیم داشته باشند. این مشکل از نظر روانشناسی تایید شده است.

حتما تجربه کرده اید که وقتی قرمز می پوشید پرانرژی تر هستید، وقتی آبی می پوشید آرام تر هستید و وقتی مشکی می پوشید جسورتر هستید. این تاثیر شگفت انگیز رنگ ها بر احساسات و خلق و خوی ماست. در این مقاله در مورد رنگ های زشت در دکوراسیون منزل صحبت خواهیم کرد.

رنگ های نامناسب در دکوراسیون منزل

رنگی که روی دیوار می کشید می تواند حال و هوای کلی خانه را مشخص کند، پس بهتر است در انتخاب رنگ دیوار دقت کنید.

رنگ های ممنوعه در دکوراسیون منزل/ زشت ترین رنگ هایی که نباید استفاده کنید

مشکی
رنگ مشکی همیشه بد نیست، اما وقتی بیش از حد در دکوراسیون استفاده شود، فضا را خزنده و ترسناک می کند. پس هرگز تمام دیوارهای اتاق نشیمن را سیاه نکنید، زیرا اتاق کسل کننده و خسته کننده می شود. در عوض می توانید قسمتی از دیوار یا قاب پنجره را سیاه کنید.

رنگ های ممنوعه در دکوراسیون منزل/ زشت ترین رنگ هایی که نباید استفاده کنید

سبز زیتونی یکی از رنگ های زشت در دکوراسیون منزل است

از نظر طراحی داخلی رنگ های سبز زیتونی، سبز مریم گلی، قهوه ای تیره و بادمجانی برای اتاق نشیمن مناسب نیستند. به خصوص برگ های زیتون و مریم گلی که فضا را شبیه یک آکواریوم کثیف می کند. مانند رنگ قهوه ای تیره که فضا را مانند سوراخی پر از گل می کند. استفاده از رنگ سبز زیتونی برای اتاق نشیمن باعث می شود افراد احساس کنند که سال هاست فضا تمیز نشده است.

رنگ های ممنوعه در دکوراسیون منزل/ زشت ترین رنگ هایی که نباید استفاده کنید
رنگ صورتی هلویی

شاید در نگاه اول انتخاب صورتی هلویی به عنوان زشت ترین رنگ دنیا کمی تکان دهنده باشد، اما باید گفت که استفاده از این رنگ برای قسمت هایی از دکوراسیون منزل بسیار زیبا خواهد بود، استفاده از این رنگ در بسیاری از دکوراسیون ها. رنگ دیوارها تأثیر می گذارد، بر روحیه افراد تأثیر منفی می گذارد و به همین دلیل عنوان زشت ترین رنگ جهان را به خود اختصاص داده است.

رنگ های ممنوعه در دکوراسیون منزل/ زشت ترین رنگ هایی که نباید استفاده کنید

رنگ زرد

هرگز نباید از رنگ زرد برای دیوارهای اتاق نشیمن استفاده کنید. این رنگ می تواند بیش از حد شما را تحریک کند و بر شما تأثیر بگذارد. همچنین اتاق را آشفته و ناهموار نشان می دهد. اگر دوست دارید از رنگ زرد در خانه خود استفاده کنید، تراس مکان مناسبی برای این رنگ است.

رنگ های ممنوعه در دکوراسیون منزل/ زشت ترین رنگ هایی که نباید استفاده کنید

قهوه ای یکی از رنگ های زشت در دکوراسیون منزل است.

طلاکاری دیوارهای خانه فضا را سنگین می کند و احساس تاریکی و تاریکی به شما می دهد. زمانی که اتاق روشن نیست این موضوع بیشتر قابل توجه است. اگر رنگ های تیره دوست دارید، آبی تیره یا سبز تیره را امتحان کنید. این رنگ ها حس مرطوبی را در فضا ایجاد می کنند و افراد با دیدن آن احساس سرزندگی می کنند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا