اخبار روز سینما

رقیب “Foster Parent” وارد “Mafia Nights/Zodiac” در انتظار مجوز Satra می شود

مجموعه جدید رئالیتی شو «شب های مافیا» با عنوان «شب های مافیا/ زودیاک» در صورت دریافت مجوز انتشار از ساترا از یکشنبه ۲۴ مردادماه به صورت انحصاری روی پلتفرم «فیلمو» آغاز می شود.

به گزارش پی ام آپ، «شب های مافیا» اولین نمایش واقعیت است که بر اساس بازی معروف «مافیا» تولید و پخش می شود. سه فصل اول این رئالیتی شو به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شد اما جنجال ها و حاشیه های فینالیست های فصل سوم باعث شد ابوطالب از ساخت این رئالیتی شو کناره گیری کند. او با حرکت به پلتفرم «فیلمانت»، نسخه دیگری از بازی «مافیا» را در قالب رئالیتی شو «پدرخوانده» خود تولید کرد. فصل اول این رئالیتی شو با استقبال مردم مواجه شد. ابوطالب بر اساس همین بازی واقعیت، بعدها «ارتش مخفی» و سپس «زاد» را جلوی دوربین برد. اولی چندی پیش روی سکوی «فیلیمو» پخش شد که نسبتاً پرطرفدار بود و دومی هم به تازگی از پلتفرم «تماساخونه» شروع به پخش کرد. او پس از این دو پروژه به «پدر رضاعی» بازگشت و با تغییراتی در قوانین و البته دکوراسیون و پوشش بازیگران وارد مرحله تولید فصل دوم شد.

اولین قسمت از فصل دوم «پدر رضاعی» با وجود صرف هزینه‌های هنگفت برای طراحی صحنه و لباس، روز پنجشنبه به نمایش درآمد، اما این تغییرات با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه نشد و اعتراض‌های زیادی به آن‌ها شد. خود قسمت اول پخش این فصل در حالی آغاز شده که فیلمو تولید فصل جدید «شب های مافیا» را آغاز کرده و اولین قسمت های آن را آماده کرده است.

فصل جدید «شب های مافیا» به کارگردانی «محمد بحرانی» و کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان فیلمبرداری شد. فیلمو فصل های آماده شده این رئالیتی شو را برای دریافت مجوز پخش به ساترا ارسال کرده است، بنابراین در صورت دریافت مجوز پخش، پخش آن از یکشنبه 24 مردادماه آغاز می شود.

در صورت قطعی شدن پخش برنامه «شب های مافیا/ زودیاک» در یکشنبه ها، این روز شاهد پخش دو رئالیتی شو خواهیم بود. یکی از این شب های مافیایی و دیگری ضد.

طبق اطلاعات ارائه شده، رئالیتی شو “شب های مافیا” نزدیک ترین صحنه را به بازی اصلی مافیایی دارد. در این فصل یک نقش مستقل به نام «زودیاک» به بازی اضافه شده است. با توجه به پیشرفت این پروژه سام درخشانی، بهرنگ علوی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، شهرام قائدی، مینا وحید، هیلا امامی، شیدا خلیق، دیبا زاهدی و… در اولین مسابقه حضور دارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا