اخبار روز

رفع مشکل آب صنایع اصفهان تا یک سال آینده! / بسیج شدن همه اعضای صمت برای طرح انتقال آب از دریا از عمان به اصفهان!

عباس علی آبادی وزیر صمت و استاد دانشگاه که مدیر اجرایی نیز هست که از سال 1402 در دولت سیزدهم به عنوان وزیر صمت منصوب شده است. این وزیر برای رفع مشکل صنایع اصفهان از انتقال آب دریای عمان به این شهر خبر داده و اعلام کرده است 200 کیلومتر این لوله کشی انجام شده است. در ادامه به جزئیات این طرح می پردازیم.
عباس علی آبادی وزیر صمت در سفر به اصفهان و پس از بازدید از پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان اظهار داشت: این طرح بزرگ برای تامین آب صنعت در حال اجراست. طبق برنامه ریزی، این پروژه در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.
وزیر صمت گفت: قول می دهم پروژه انتقال آب اصفهان از دریای عمان را تا زمان بهره برداری کامل پیگیری کنم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس علی آبادی وزیر صمت در سفر به اصفهان و پس از بازدید از پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان گفت: این پروژه بزرگ برای تامین آب صنعت اجرا می شود.
وی افزود: این طرح از اهمیت خاصی برخوردار است که اجرای آن باعث هدایت آب از جنوب به فلات مرکزی می شود.
وزیر صامت تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده این پروژه در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه تمام ظرفیت ها برای طرح انتقال آب از دریا از عمان به اصفهان بسیج شده است، گفت: تاکنون 200 کیلومتر از مسیر این پروژه لوله گذاری شده است، مخازن بزرگی در سرچشمه ساخته می شود.
علی آبادی با اشاره به اینکه هنوز 300 کیلومتر خط لوله برای فاز اول خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان باقی مانده است، افزود: همکاری خوبی بین شرکت های سرمایه گذار در این پروژه از جمله فولاد مبارکه و ذوب آهن و همچنین انجام شده است. سایر ذینفعان و همچنین قول می دهم که تمام تلاش خود را برای پیگیری این پروژه تا عملیاتی شدن کامل انجام خواهم داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا