اخبار روز سینما

رامین رضاییان با این استوری قند در دل کی‌روش آب کرد!/عکس

رامین رضاییان مدافع تیم ملی با انتشار مطلبی قابل توجه در صفحه شخصی خود از علاقه خود به کارلوس کی روش سرمربی قطر خبر داد.

قهرمانی دیشب تیم ملی ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن برابر قطر بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

اما یکی از نکات جالب این دیدار تقابل ملی پوشان با سرمربی سابقشان بود که حواشی جالبی را نیز به همراه داشت.

در همین راستا رامین رضاییان که یکی از ستاره های موثر بازی دیشب بود، مطلبی قابل توجه از کی روش منتشر کرده است.

مدافع سپاهان اصفهان که در سال‌های گذشته همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه این مربی پرتغالی بوده با یادداشتی خاص و متفاوت حسابی به کی‌روش ابراز علاقه کرده است.

رضاییان با نشان دادن عکسی از خود در آغوش این پرتغالی خطاب به او نوشت: گذشته ات را فراموش نکن.

رامین رضاییان با این استوری قند در دل کی‌روش آب کرد!/عکس

کودتا رامین رضاییان علیه سرمربی محبوبش!

نقطه عطف دیدار تیم ایران مقابل قطر زمانی رقم خورد که کنعانی زادگان در دقیقه 53 پس از مصدومیت دردناک مرتضی پورعلیگنجی وارد زمین شد و در 9 دقیقه گل های اول و چهارم ایران را مقابل شاگردان کارلوس کی روش به ثمر رساند.

البته کنعانی‌زادگان برای خلق دو گل خود به بازیکنی با مهارت رامین رضاییان نیاز داشت و او بود که روی دو ارسال بی نقص خود زمینه‌ساز گل‌های مدافع میانی پرسپولیس شد تا انتقام او از کارلوس کی‌روش به بهترین شکل ممکن برایش محقق شود.

رضاییان در شرایطی یکبار دیگر با دبل خود در ارسال پاس گل در ترکیب تیم ملی درخشید که رقیب اصلی او یعنی صادق محرمی به دلیل مصدومیت در تورنمنت چهارجانبه اردن حضور نداشت و با توجه به درخششی که مدافع سرحال این روزهای سپاهان داشت، گرفتن جای او در جام ملت‌های آسیا کار بسیار سختی خواهد بود.

نکته جالب توجه درباره این دو پاس این بود که رامین برخلاف کنعانی‌زادگان خواسته یا ناخواسته برعلیه مربی‌ای عمل کرد، که دلیل اصلی حضور او در جام جهانی ۲۰۲۲ و دو حضور ثابتش مقابل ولز و آمریکا به شمار می‌رود. البته که گلزنی مقابل ولز نیز با اعتماد کی‌روش برای رامین رقم خورد که هیچ گاه از خاطر خودش و فوتبال ایران پاک شدنی نخواهد بود.

منبع: پی ام آپ

برگفته از رسانه پی ام آپلود

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا