اخبار روز سینما

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم مجری معروف/ کشته شدن پسرش به دلایل نامشخص!

المیرا شریفی مقدم با انتشار یک عکس و متن در حساب توییتر خود، المیرا شریفی مقدم بالاخره راز قتل پدرش را که پس از ۳۰ سال هنوز نامعلوم بود، فاش کرد. این مجری معروف شبکه خبر در توییت خود ذکر کرده است: “در ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر روز نوزدهم دی ماه ۱۳۷۲، من و برادرم منتظر برگشت پدر و مادرمان در خانه بودیم که صدای کمک فریاد می‌آید!”

قتل پدر المیرا شریفی

با سومین بار فریاد کمک، صدای بابام را شناختم. در جلوی ورودی خانه، حمله‌کنندگان برای سرقت کیفش حمله کردند و وقتی او مقاومت کرد، به قتل رسید. از آن زمان ۲۵ سال گذشته و هنوز هیچ اثری از دو نفر قاتل پیدا نشده است. هر چقدر که بزرگتر می‌شوم، آن شب وحشتناک و رنگارنگ تر در ذهنم جا می‌گیرد. امیدوارم روح همه رفتگان شاد باشند و سلامت باشید. در یکی از توییت‌هایش در سال ۱۴۰۰، المیرا شریفی مقدم نیز به اهمیت شبکه‌های اجتماعی در پیدا کردن عاملان قتل و پرونده پدرش اشاره کرده بود. او گفت: “شاید اگر در نوزده دی سال ۷۲ شبکه‌های اجتماعی گسترده بودند و من هم  ۱۲ ساله نبودم، می‌توانستم عامل قتل پدرم را پیدا کنم. الان ۲۸ سال از آن روز می‌گذرد و پرونده قتل هنوز به نتیجه نرسیده است و به نظر می‌رسد که گم شده است”.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا