اخبار روز سینما

راز زیبایی و جوانی بازیگران خارجی لو رفت! / آرایش با روغن زیتون راه نجات آنهاست!/عکس

سوفیا لورن که در ۷۱ سالگی به عنوان زیباترین فرد با چهره طبیعی انتخاب شد، بر حمام کردن با روغن زیتون تاکید کرد. این بازیگر برنده اسکار تنها کسی نیست که از این روش برای جوانسازی پوست خود استفاده می کند.

راز زیبایی افراد مشهوری که با روغن طبیعی آرایش می کنند!

اما استون، جولیا رابرتس، میراندا کر و بسیاری از افراد مشهور دیگر نیز به جای لوازم آرایشی بسیار گران قیمت از روغن زیتون استفاده می کنند. حال در این مقاله می خواهیم فواید مختلف استفاده از روغن زیتون را ببینیم. پس با ما همراه باشید.

راز معروف هایی که با این روغن طبیعی آرایش می کنند!

1- روغن زیتون حساسیت پوست را برطرف می کند

روغن زیتون خواص ضد التهابی زیادی دارد و برای پوست هایی که به راحتی تحریک می شوند بسیار مفید است. همچنین باید از خاصیت ضد باکتریایی روغن زیتون تشکر کرد که با آبرسانی و تغذیه پوست از ایجاد جوش و آکنه روی صورت جلوگیری می کند. اما استون، که صورتش مستعد آلرژی است، می‌گوید که همیشه یک بطری روغن زیتون را در دست دارد. او می گوید که به خیلی چیزها حساسیت دارد و فقط می تواند از محصولاتی با یک ماده استفاده کند.

راز معروف هایی که با این روغن طبیعی آرایش می کنند!

2- به عنوان لوسیون استفاده می شود

روغن زیتون می تواند جایگزین بسیاری از روغن ها و کرم های بدن شود. کایلی جنر قبلاً ادعا کرده بود که از طرفداران پروپاقرص روغن زیتون است. او می گوید بعد از دوش گرفتن از روغن زیتون برای مرطوب کردن پوستش استفاده می کند.

راز معروف هایی که با این روغن طبیعی آرایش می کنند!

3- روغن زیتون ناخن های شما را تقویت می کند

به غیر از پوست، روغن زیتون برای بافت ناخن نیز بسیار مفید است. این به دلیل وجود ویتامین E است که به رشد سریعتر ناخن ها و جریان خون بیشتر کمک می کند. در واقع جولیا رابرتز از این روش برای ترمیم ناخن های خود استفاده می کند. چند قطره روغن زیتون را با آب داغ مخلوط کرده و تا نیم ساعت روی ناخن های خود نگه دارید. این به رابرتز کمک می کند تا همیشه ناخن های زیبایی داشته باشد.

راز معروف هایی که با این روغن طبیعی آرایش می کنند!

4- موهای شما را درخشان می کند

بسیاری از هنرمندان عاشق استفاده از روغن زیتون برای حفظ سلامت و آبرسانی موهای خود هستند. به عنوان مثال، میراندا کر اعتراف کرد که هفته ای یک بار موهای خود را با روغن زیتون می شویند و در آن می خوابند. او می گوید که پوست سرش را تغذیه می کند و موهایش را فوق العاده براق می کند.

راز معروف هایی که با این روغن طبیعی آرایش می کنند!

5- روغن زیتون ترک های پاشنه پا را درمان می کند

وقتی پوست پا به حد خشکی می رسد، ترک می خورد که نه تنها زیبنده نیست بلکه دردناک نیز هست. استفاده از روغن زیتون می تواند به رطوبت پاهای شما کمک کند. جولیا رابرتز می گوید که از روغن زیتون نه تنها برای ناخن هایش، بلکه برای پاهایش نیز استفاده می کند. او می گوید هنگام خواب پوستش را با روغن زیتون مرطوب می کند و تا صبح جوراب می پوشد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا