اخبار روز

راز خوش اندام شدن تنها با چند نکته

چه کسی شکمی صاف و بدون عیب نمی خواهد؟ چربی های شکم یکی از سخت ترین اعضای بدن برای از دست دادن است، حتی برای کسانی که ساعت ها در باشگاه هستند.

در زیر در مورد غذاهایی صحبت خواهیم کرد که اگر به دنبال داشتن شکمی صاف هستید باید از آنها اجتناب کنید.

لوبیا

حبوبات سرشار از انواع مواد مغذی هستند، اما حاوی کربوهیدرات های زیادی نیز هستند. بنابراین اگرچه می توان از آنها به عنوان منبع پروتئین استفاده کرد، اما برای داشتن شکمی صاف بهتر است آنها را از برنامه غذایی حذف کنید.

ماست

یک فنجان ماست پرچرب حدود 170 کالری و یک فنجان ماست بدون چربی 120 کالری دارد. بنابراین، لازم نیست به این فکر کنید که آیا باید این ماده غذایی را از برنامه غذایی خود حذف کنید یا خیر.

نوشیدنی های گازدار

یک قوطی کوچک نوشابه حاوی 140 کالری و یک قوطی بزرگ می تواند دو برابر بیشتر کالری داشته باشد. اگر به دنبال شکمی صاف هستید، کاهش مصرف نوشابه گامی در مسیر درست است.

آرد سفید فرآوری شده و آرد گندم

تحقیقات نشان داده است که خوردن آرد سفید فرآوری شده عامل اصلی چاقی است. آرد سفید فرآوری شده معمولاً حاوی مواد مغذی و فیبر نیست، اما یک فنجان آن حاوی 455 کالری است. به جای آن از آرد 100% گندم کامل استفاده کنید.

با تشکر

برای جوانه های چشایی خوشایند است، اما برای دستیابی به شکمی صاف در نظر گرفته نشده است. مصرف بیش از حد قند یکی از دلایل اصلی چاقی و دیابت است. یک فنجان شکر سفید ۷۷۳ کالری دارد.

سس مایونز

سس مایونز حداقل 80 درصد چربی دارد. این نکته خود توضیحی است و نیازی به گفتن ندارد.

فست فود

اکثر فست فودها سرشار از چربی اشباع شده، شکر، نمک و کالری هستند. تحقیقات ارتباط بین مصرف فست فود و چاقی را ثابت کرده است.

سیب زمینی

سیب زمینی بسیار مغذی و خوشمزه است، اما در عین حال بسیار پر کالری است. یک سیب زمینی متوسط ​​حدود 163 کالری دارد. اگر به دنبال شکمی صاف هستید، در مصرف سیب زمینی زیاده روی نکنید.

میوه های خشک

میوه های خشک کالری زیادی دارند و در عین حال کم آب هستند و به همین دلیل بر خلاف میوه های تازه احساس سیری نمی کنند. علاوه بر این، میوه های خشک اغلب با شکر پوشانده می شوند که باعث افزایش محتوای کالری آنها می شود.

شکلات انرژی زا

بیشتر شکلات های انرژی زا پر از کالری هستند، بنابراین اگر به دنبال شکمی صاف هستید، تمام تلاش شما در باشگاه بیهوده خواهد بود.

منبع: روزیاتو

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا