اخبار روز سینما

راز تایتانیک پس از 25 سال فاش شد دی کاپریو نمی خواست نقش اول را بازی کند!

گزارش کردن خبر قرمزامسال بیست و پنجمین سالگرد اکران فیلم تایتانیک است و جیمز کامرون کارگردان مشهور این فیلم اخیرا اعلام کرده است که لئوناردو دی کاپریو بازیگر نقش اول فیلم تایتانیکدر آغاز، در در مورد پتانسیل واقعی این فیلم و بازی در آن تردیدهای زیادی وجود داشت. این فیلم پس از اکران در سال 1997 به پرفروش ترین فیلم تاریخ تبدیل شد. تبدیل تبدیل شود.

چرا دی کاپریو نمی خواست در تایتانیک بازی کند؟

کامرون در مصاحبه ای با مجله People در ژانویه گفت که می خواهد دی کاپریو نقش جک را در این فیلم بازی کند. تایتانیک او را متقاعد کرد این رابطه گفت:

دی کاپریو نمی خواست در تایتانیک نقش اول را بازی کند. در نهایت او را متقاعد کردم که در فیلم ما بازی کند. او نمی‌خواست این کار را انجام دهد و فکر می‌کرد که فیلم خسته‌کننده‌ای است و وقتی بالاخره موافقت کرد، او را متقاعد کردم که چالش سختی است.

کامرون ادامه داد:

قبل از هر کدام باید بگویم که این من را شگفت زده نکرد. چون بعد از آن انتخاب کرد او مدارک زیادی داشت و من هرگز به استعدادش شک نکردم.

چرا دی کاپریو نمی خواست در تایتانیک بازی کند؟

که در در آن زمان دی کاپریو ستاره فعلی دنیای سینما و فیلم نبود مانند سریع و مرده و“رومئو + ژولیت” او ایفای نقش کرد و حضورش در فیلم تایتانیک یکی از خاطره انگیزترین و تعیین کننده ترین نقش هاست. در دنیای سینما است به حساب می آید. کامرون در ادامه یادآور شد که دی کاپریو حتی نمی خواست برای این نقش تست بازیگری بدهد. اما او باید مطمئن می شد که دی کاپریو برای این نقش تست می داد:

لحظه ای که من “عمل” گفتم لئو بلافاصله نقش جک را بر عهده گرفت. من حیرت زده بودم، کیث هم (که در کنار دی کاپریو بازی می کرد)… ناگهان دیدیم که او جک ماست.

چرا دی کاپریو نمی خواست در تایتانیک بازی کند؟

کامرون خاطرنشان کرد که اگر لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت در تایتانیک بازی نمی کردند، این فیلم هرگز به این موفقیت دست پیدا نمی کرد. موفقیت این به خاطر حضور و شیمی این دو ستاره بزرگ است. کامرون در این باره گفت:

مادر بین بازیگران جوان زن ما در حال جستجو بودیم و نام کیت مدام می آمد.

چرا دی کاپریو نمی خواست در تایتانیک بازی کند؟

جان لاندو، تهیه کننده فیلم، در مصاحبه ای اظهار داشت که پس از تست بازیگری هیچ شکی نداشتند که کیت وینسلت بازیگر ایده آلی برای بازی در نقش رز است.

آخرین اخبار از چهره ها

  • شانه به شانه غول پیکر؛ آشنایی با بلندقدترین بدنساز جهان در فیلم ایندیانا جونز
  • تام هاردی و کمربند بنفش در جیو جیتسو برزیلی. ستاره هالیوود دو قدم با استادی فاصله دارد!
  • داستانی که به ما می گوید چرا جان سینا را دوست داریم

  • افشای خیانت های جرارد پیکه به شکیرا
  • سفر ایکاردی به ریودوژانیرو برای آشتی با همسر سابقش واندا نارا
  • دواین جانسون؛ از کار در رستوران تا تبدیل شدن به پردرآمدترین بازیگر هالیوود
  • جورجینا رودریگز و سرگرمی لوکس/خیر; این برای خوشبختی کافی نیست!
  • بروس لی؛ اسطوره ای که پدر واقعی MMA بود

راز پس از تایتانیک پس از 25 سال فاش شد دی کاپریو نمی خواست نقش اول را بازی کند! اولین بار در سرخ نیوز پدیدار شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا