اخبار روز سینما

فاش شدن رابطه جدید کیم کارداشیان!

نامزد جدید مرموز کیست

کیم کارداشیان در قسمت جدیدی از برنامه تلویزیونی خود درباره شریک عاشقانه مرموز خود صحبت کرده است:  «او انتظارات را برآورده می‌کند».

نامزد جدید مرموز کیست

مرد مرموز کیم کارداشیان تمام انتظارات این بانوی میلیاردر را برآورده می کند، اما کیم حاضر نیست او را به دنیا معرفی کند! کیم کارداشیان در طول قسمت جدید «کارداشیان‌ها» درمورد دشواری‌های قرار گذاشتن در جمع صحبت کرد.

نامزد جدید مرموز کیست

این ستاره که برای ناهار با همسر خواهر سابقش اسکات دیسیک بیرون رفته بود، درباره زندگی عاطفی خود صحبت کرد. کیم کارداشیان در مورد ملاقات با شخصی جدید در ملاء عام گفت: زندگی احساسی افراد مشهور بسیار متفاوت است. اگر با فردی دیده شویم به دلیل شایعات ناچار به ادامه این رابطه هستیم. حتی اگر بعد از آشنایی اولیه این فرد را دوست نداشته باشیم. خجالت آور است که بعد از دیدن یک نفر به سرعت از او جدا شویم.”

نامزد جدید مرموز کیست

این ستاره همچنین اعتراف کرد که مردم نامزدی او با پیت دیویدسون را به عنوان یک رابطه بسیار جدی می دیدند. در حالی که به گفته کیم، آنها هرگز قصد ازدواج نداشتند.

نامزد جدید مرموز کیست

آیا ستاره فوتبال، نامزد جدید کیم است؟

وقتی اسکات دیسیک به طور مداوم در مورد زندگی عاشقانه کیم کارداشیان 42 ساله جویا شد، ستاره فاش کرد که او با یک مرد جدید قرار ملاقات دارد. کیم این مرد مرموز را «فِرِد» خطاب کرد. کیم همچنین توضیح داد که دوستانش دلیل این آشنایی بوده اند.

نامزد جدید مرموز کیست

اسکات دیسیک همچنین از کیم کارداشیان پرسید: آیا این آقا استانداردها را رعایت می کند؟ در پاسخ، کیم با اطمینان گفت که این مرد مرموز تمام انتظارات او را برآورده خواهد کرد. به گزارش پی ام آپ، کیم در این قسمت از برنامه کارداشیان ها نیز در حال لبخند زدن و ارسال پیامک به این مرد مرموز دیده می شود. پیش از این کیم کارداشیان از تمایل خود برای مجرد ماندن و شروع نکردن روابط عاشقانه جدید صحبت کرده بود.

نامزد جدید مرموز کیست

در حالی که مشخص نیست کارداشیان با چه کسی قرار می‌گیرد، مادر چهار فرزند سال گذشته اعتراف کرد که امیدوار است با یک دانشمند، عصب‌شناس، بیوشیمی‌دان، دکتر یا وکیل آشنا شود. با این حال، به نظر می رسد کیم دوباره حرف های خود را فراموش کرده است. بر اساس شایعات، این ستاره اخیرا با تام بردی آَنا  ستاره سابق فوتبال آمریکایی قرار داشته است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا