اخبار روز سینما

سرانجام رابطه تام کروز و شکیرا!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ چند هفته پیش در جریان مسابقات فرمول یک در میامی، شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی، با چند چهره مشهور آشنا شد. او که به همراه دو فرزندش میلان و ساشا برای تماشای این مسابقه مهیج آمده بود، دقایقی با تام کروز در مکانی ویژه گفت و گو کرد و همان شب با لوئیس همیلتون، یکی از رانندگان معروف تیم مرسدس بنز، شام خورد.

رابطه تام کروز و شکیرا به کجا رسید؟

مثلث عشقی شکیرا، تام کروز و لوئیس همیلتون؟

گزارش های منتشر شده در مورد ملاقات شکیرا و تام کروز حاکی از آن است که این بازیگر مشهور هالیوود به شدت عاشق شکیرا است و حتی به نزدیکان خود گفته است که با شکیرا ارتباطی احساس می کند که می خواهد کشف کند. اما به نظر می رسد که احساسات شکیرا نسبت به این ملاقات متفاوت است و او واقعاً نمی خواهد دوباره با تام کروز ملاقات کند. اما داستان به اینجا ختم نمی شود.

طبق گزارشی در مجله Mirror، تام کروز واقعاً می‌خواهد بیشتر با شکیرا معاشرت کند و در داخل رابطه عاطفی خوبی با شکیرا احساس کرده است. در طول ملاقات در مسابقه فرمول یک در میامی، شکیرا با تام کروز بسیار مهربان و خوب بود. اما کروز از قبل برای به دست آوردن قلب این خواننده کلمبیایی برنامه ریزی کرده بود و بر اساس آن عمل کرد. پس از ملاقات آنها، تام کروز مطمئن بود که شریک زندگی بالقوه خود را پیدا کرده است.

رابطه تام کروز و شکیرا به کجا رسید؟

تام کروز عاشق شکیرا است

گاهی شنیده می شود که برخی از مردان هرگز برخی از چیزها را نمی فهمند و احتمالاً در مورد تام کروز چنین است:

وقتی یک زن با شما دوستانه است، به این معنی نیست که او شما را بد می خواهد.

همه چیز از آنجا شروع شد که تام کروز به شکیرا یادآوری کرد که او زن رویاهای اوست و این نوع رفتار هر کسی را می ترساند، چه برسد به کسی مانند شکیرا.

رابطه تام کروز و شکیرا به کجا رسید؟

شکیرا نمی خواهد به تام کروز توهین کند

داستان بسیار واضح و شفاف است. تام کروز یک بازیگر بزرگ و یک فرد فوق العاده است و به همین دلیل است که شکیرا نمی خواهد او را اذیت کند و به دنبال اوست تا به همه نشان دهد که در جریان مسابقه فرمولا وان، با کروز دوستانه رفتار کرده..

این خواننده کلمبیایی هرگز قصد شرمساری یا آزار تام کروز را ندارد، اما به نظر می رسد که هیچ احساس عاشقانه ای نسبت به او ندارد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا