اخبار روز

رئیس ستاد امر به معروف: امروز رنگ و بوی گوساله پرستی جای خود را به پیروی از سلبریتی ها داده است!/جزئیات

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر راه و روش دُرست و ذوق و هنر در امربه معروف، نظارت عمومی جامعه، گسترش خوبی و کاهش بدی به کار رود دشمن ستیزه‌جو نیز اسیر محبت می‌شود.

به گزارش پی ام آپ؛ کاظم صدیقی روز دوشنبه در همایش تبیین امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در مشهد افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید هنر موج آفرینی در دلها را بدانند.

وی ادامه داد: سامری در زمان حضرت موسی(ع) بر موج احساسات مردم سوار شد و به دنبال گمراهی مردم بود، جریان سامری در صدر اسلام هم تکرار شد هنوز ۲ ماه از وفات پیامبر(ص) نگذشته بود که جامعه را توفانی کردند و بر موج سوار شدند و وصی پیامبر(ص) را منزوی کردند و مسیر تاریخ را تغییر دادند و حکومت الهی را به حکومت سکولار تبدیل کردند.

رئیس ستاد ملی امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز رنگ و فُرم گوساله پرستی تغییر کرده است هنرپیشه ها و سلبریتی‌ها امروز با احساسات مردم بازی کرده و آنها را فریب می‌دهند و به آشوب و فتنه می‌کشند و هیچ بُرهانی پشت آنها نیست و تنها یاد دارند با احساس مردم بازی کنند در حالی که باید به قلب مردم نفوذ و آنها را از مسیر خطر به مسیر نجات راهنمایی کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا