اخبار ورزشی

ذوب آهن بدهی اش را با همه تسویه کرد!/ جزئیات

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، رسول معتمدی وزنه بردار قهرمان جهان که در بازی های لیگ برتر سال گذشته با ذوب آهن از ناحیه دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از شش ماه عمل جراحی و نقاهت، این روزها به سختی تلاش می کند تا در آخرین بازی های باقی مانده، جایگاه خود را به دست آورد. . فرصت المپیک 2024 پاریس باید برای ارمغان به عنوان یکی از اولین مدعیان کاروان ایران در فرانسه، مدال های زیبایی به ارمغان آورد.

معتمدی که عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان است دو تورنمنت مهم جهانی در کلمبیا و آسیایی کره جنوبی را که هر دو برای کسب سهمیه المپیک از دست داد اما نام خود را در جمع شرکت کنندگان در مسابقات تیم ملی کوبا قرار داد. برای ادامه شانس خود برای دریافت این سهمیه، آن را حفظ کنید. ستاره پرافتخار پاورلیفتینگ اصفهان و ایران در زمان بدی دچار مصدومیت شد اما تلاش می کند در هیئت مدیره به درستی عمل کند.

در روزهایی که رسول معتمدی در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور داشت، خبرنگار پی ام آپ درباره آخرین مصدومیتش، شرایط اردوی تیم ملی و فدراسیون، مسابقات پیش رو، باشگاه ذوب آهن و چند داستان دیگر با او گفت وگو کرد.

در دوران نقاهت حسابی تمرین می کردم

بعد از اینکه مصدومیت برایم پیش آمد مدتی در تهران زیر نظر دکتر نوروزی و خانم محمدی مراحل درمانی را طی کردم و مدتی هم در شهر خودم مشغول توانبخشی بودم. در این مدت بیشتر روی تمرینات بدنسازی به خصوص در ناحیه دست آسیب دیده کار کردم. اما خدا را شکر کم کم با نظر جراح و دکترم دکتر کامرانی مجوز حضور در تمرینات را گرفتم و با مشورت و نظر کادرفنی و فدراسیون توانستم به اردوی تیم ملی برگردم.

آسیب دیدگی دست من 100 درصد برطرف نشده است

دستم هنوز به طور کامل بهبود نیافته و قدرت اولیه خود را به دست نیاورده است، بنابراین با توجه به تایید پزشکی وضعیت دستم خوب است و پس از شش ماه جراحی می توانم ورزش های سبک را شروع کنم. اما هنوز برای رسیدن به وزنه هایی که نیاز به آمادگی 100 درصدی دارند به زمان بیشتری نیاز دارم. خوشبختانه در اولین مرحله انتخابی بازی های المپیک خارج از رقابت های کوبا هم شرکت کردم تا در چرخه المپیک بمانم.

با نظر کادرفنی و فدراسیون به تمرینات برگشتم

کم کم تمریناتم را با نظر کادرفنی از جمله آقای نصیرشلال و آقای زارع انجام می دهم و از طرفی با فدراسیون و آقای انوشیروانی هماهنگ می کنیم تا این روند به شکل مثبت پیش برود. برای موفقیت در مسابقات انتخابی آینده البته این موضوع به حضور در شرایط مسابقه بستگی دارد و امیدوارم بتوانم قوی تر به میادین بازگردم و جایگاه بازی های المپیک 2024 پاریس را کسب کنم.

مطمئنم سهمیه المپیک را می گیرم اما عجله ای ندارم.

مطمئنم در انتخابی های بعدی سهمیه المپیک را می گیرم اما رکورد کل زمان ورود به المپیک بستگی به آینده و مسابقات دارد. انشاالله به روند مثبت ادامه خواهم داد و کارنامه خوبی را ثبت خواهم کرد. این هم مهم است که باید آهسته و بدون عجله حرکت کنم و نمی توانم فقط روی نتیجه تمرکز کنم.

ذوب آهن بدهی خود را به همه وزنه برداران داد/ مصدومیت من حکمت خدا بود; من یک المپیکی خواهم شد

تمام تلاشم را برای موفقیت در بازی های المپیک انجام خواهم داد.

چه در ایران و چه در سراسر جهان همه برای موفقیت و کسب مدال در بازی های المپیک تلاش می کنند، زیرا بازی های المپیک بالاترین سطح مسابقات ورزشی جهان است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من با تمام قدرت و انگیزه برای نمایندگی ایران در پاریس جلو می روم.

جراحت من حکمت خدا بود

با احتساب وزنه هایی که قبل از جام جهانی کلمبیا بلند کرده بودم، احتمال رکوردشکنی و کسب مدال زیاد بود اما به نظرم آسیبی که برایم پیش آمد حکمت خدا بود و آن را شانس می دانم. اگر بخواهم گذشته را کشف کنم، به هیچ چیز نمی رسم. قطعا اگر مصدوم نمی شدم علاوه بر کسب مدال، کسب سهمیه المپیک هم جای تردید نداشت، اما الان هم چیزی تغییر نکرده است، توانایی هایم را می دانم و با انگیزه زیادی برای بهترین ها می جنگم.

همه چیز در اردوی انتخابی خوب پیش می رود

شرایط اردوهای تیم ملی خوب است و انشالله با حمایت و کمک های فنی تیم ملی و تیم مدیریتی فدراسیون بتوانیم در تمامی بازی های آینده از جمله بازی های آسیایی جهان نتایج خوبی کسب کنیم. جام. قهرمانی و بازی های المپیک. اردوها نیز تا لحظه اعزام به مسابقات ادامه دارد و با هم برای کسب بهترین دستاوردها تلاش می کنیم.

ذوب آهن بدهی خود را به همه وزنه برداران داد/ مصدومیت من حکمت خدا بود; من یک المپیکی خواهم شد

بعد از سال ها کل تیم به اردوی تیم ملی برده شد.

الحمدلله تجهیزات لازم و جدید فدراسیون جهانی پس از سال ها با تلاش و پیگیری های دکتر انوشیروانی به اردوی تیم پیوست و در اردوی تیم ملی همه چیز خوب است.

مثلث اسطوره های وزنه برداری به نفع آینده تیم ملی

حضور همزمان سجاد انوشیروانی، بهداد سلیمی و نواب نصیرشلال که هر کدام از قهرمانان جهان و المپیک و بزرگان تاریخ ورزش کشورمان هستند، می تواند نویدبخش اتفاقات بزرگی برای وزنه برداری کشور باشد، چرا که همگی عناوین و تجربیات پرهزینه ای دارند. اگر در اختیار جوانان قرار گیرد، نسل ها تاریخ سازی را شاهد خواهیم بود.ما تازه وارد وزنه برداری ایران خواهیم شد.

فعلاً قصد ندارم بحث رکورد زدن را مطرح کنم.

فعلاً در مورد آخرین رکوردی که زدم چیزی در مورد شرایطم نمی گویم تا بتوانید آمادگی کامل را داشته باشید و بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

وضعیت من با کارخانه ریخته گری آهن مشخص نیست. مطالبات من را پرداخت کردند

در لیگ برتر همه وزنه برداران با تیم ها قرارداد یک ساله دارند و هنوز چیزی برای فصل آینده مشخص نیست. حواشی زیادی روی ذوب آهن وجود داشت که خوشبختانه مبلغ قرارداد همه پاورلیفترها از جمله من را به طور کامل پرداخت کرد و با توافقی که انجام شد، معتقدم که او کاملا آماده است تا در فصل بعدی مسابقه با قدرت شرکت کند. مجموعه باشگاه ذوب آهن همیشه طرفدار وزنه برداری است و چند سالی است که با یک تیم از ما حمایت می کند.

ذوب آهن بدهی خود را به همه وزنه برداران داد/ مصدومیت من حکمت خدا بود; من یک المپیکی خواهم شد

تعداد تیم های دسته اول وزنه برداری باید افزایش یابد

اگر تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ اصلی وزنه برداری افزایش یابد، طبیعتا سطح مسابقات پویاتر می شود و روند دیدن این رشته در جامعه تاثیرگذارتر از گذشته خواهد بود.

در بازی های المپیک در همین دسته وزن 102 کیلوگرم را خواهم داشت

گمانه زنی هایی در مورد احتمال تغییر وزن وجود داشت، اما با توجه به اینکه وزنم در المپیک 102 کیلوگرم است، تغییری نمی دهم و در دسته 102 کیلوگرم هم برای مسابقات مقدماتی و هم برای المپیک وزنه می زنم.

برای علی مرادی آرزوی سلامتی دارم

بهتر است به گذشته برنگردیم و صحبت از حضور علی مرادی در فدراسیون درست نیست. اتفاقی که افتاده است و تمام شده است. یکسری نواقص بود که بچه ها را آزار می داد و باعث شد حاشیه ها بیشتر شود. البته با آمدن آقای انوشیروانی این مشکلات حل شد. ضمناً جناب آقای مرادی در حال حاضر بیمار هستند و برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبودی دارم، انشاءالله که خداوند به ایشان سلامتی بدهد و به آغوش خانواده بازگردد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا