اخبار روز سینما

تغییرات بیش از حد چهره بهنوش طباطبایی/ چهره او دیگر قابل شناسایی نیست + تصاویر

بهنوش طباطبایی از اوایل دهه 80 با سریال مسافر به عنوان چهره ای جدید وارد عرصه بازیگری شد. پس از آن بهنوش طباطبایی در چند فیلم و سریال بازی کرد. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل یکی از اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که بعد از چند سال منجر به جدایی  شد. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که به صورت قانونی به عنوان مدل فعالیت کرده است. بهنوش طباطبایی او اکنون 42 سال دارد و مجرد است.

تغییر چهره بهنوش طباطبایی بازیگر سینما که در مراسم مرحوم پسیانی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت، حالا با تصاویری از گذشته تا امروز این بازیگر مورد بررسی مردم قرار گرفته است.

برخی از کاربران نوشته اند که بدون شک چهره فعلی بهنوش طباطبایی در مقایسه با چهره اوایل دهه 80 که نقش مسافری از هند را بازی می کرد، جوانتر به نظر می رسد!

عکس | تغییرات اساسی چهره بهنوش طباطبایی در گذر زمان؛ از گذشته تا امروز

عکس خبرساز از بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی از چهره خود در فضای مجازی سر و صدایی در بین هوادارانش به پا کرد. در این تصویر که بهنوش طباطبایی بسیار مات به نظر می رسد، تغییرات چهره او نسبت به دوران جوانی به وضوح نمایان است.

نکته جالبی که کاربران به آن اشاره کرده اند این است که پوست خانم طباطبایی هنوز جوان است و برخی نوشته اند که بهنوش طباطبایی از جوانی هم جوانتر به نظر می رسد!

عکس زیبای بهنوش طباطبایی با گریم زیاد.

آیا بهنوش طباطبایی دوباره عاشق شده است؟

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد. او در این تصویر دسته گل بزرگی را که احتمالا هدیه گرفته است در دست دارد و لبخندی بر لب دارد. برخی از کاربران حدس می زنند با توجه به عکس های عاشقانه ای که بهنوش طباطبایی اخیرا منتشر کرده است، او ممکن است ازدواج کند.

بهنوش طباطبایی در ۱۱ اسفند او در سال 1389 با مهدی پاکدل بازیگر سرشناس سینما ازدواج کرد اما این زوج پس از ۶ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

مهدی پاکدل پس از جدایی با رعنا آزادی ور ازدواج کرد اما بهنوش طباطبایی همچنان مجرد است.

تغییرات بیش از حد چهره بهنوش طباطبایی/ چهره او دیگر قابل شناسایی نیست + تصاویر

عکس جالب بهنوش طباطبایی با لباس زنانه عرب

بهنوش طباطبایی با انتشار عکس جدیدی از خود در قسمت استوری صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

بهنوش که در این تصویر با لباس زیبای زن عرب دیده می شود طرفداران خود را بسیار خوشحال کرده است. یکی از فن پیج های بهنوش طباطبایی عکس جدید او را بازنشر کرد و نوشت: بهنوش زیبایی خود را به بانوان عرب نشان داد. چه خوشگله این لباس عربی و چه خوشگله بهنوش!

تغییرات بیش از حد چهره بهنوش طباطبایی/ چهره او دیگر قابل شناسایی نیست + تصاویر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا