اخبار روز

دیگر امکان خرید حضوری بلیط برای اربعین وحود ندارد!

جزئیات دقیق مربوط به خرید بلیط اربعین را از اینجا بخوانید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره فروش بلیت‌های اربعین با بیان اینکه در مسیرهای داخلی و عملیات اربعین، فروش چارتری وجود ندارد، اظهار کرد: بلیت‌های اربعین به صورت حضوری یا تلفنی به فروش نمی‌رسد و تنها از طریق سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی یا سایت‌های فروش آنلاین امکان‌پذیر است.

جعفر یازرلو به خبرنگاران اعلام کرد: به توجه به بخشنامه صادر شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری، هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی بلیت‌های اربعین را به صورت حضوری یا تلفنی به فروش نمی‌رسانند و زائران اربعین تنها می‌توانند از طریق سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی یا سایت‌های آنلاینی که توانسته باشند الزامات بخشنامه ۲۳۵۰۵ سازمان هواپیمایی کشوری را برآورده کنند، بلیت خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: لیست ایرلاین ها و دفاتر بلیط پروازهای اربعین (دفاتر فروش آنلاین) پس از بررسی زیرساخت دفاتر طبق استانداردهای مورد نظر این سازمان و اخذ مدارک و ضمانت های لازم برای اطمینان از حسن انجام کار اعلام می شود. کار

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: ما به هیچ وجه پرواز چارتر را نه در مسیرهای داخلی و نه در پروازهای اربعین نمی فروشیم. کلیه قراردادهای چارتر بین شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده ها در ایام اربعین به حالت تعلیق درآمده و فروش و صدور بلیت اربعین توسط چارتر کننده ها ممنوع است.

بازه زمانی اربعین از اول صفر برابر با ۲۷ مردادماه تا ۲۵ صفر برابر با ۲۰ شهریور ماه خواهد بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا