اخبار روز سینما

میزبانی از “علی نصیریان” در موزه سینما!

بازیگر بزرگ سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان مهمان ویژه موزه سینما حضور یافت.

به نقل از روابط عمومی موزه سینما، “علی نصیریان”، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه سلسله‌ی نشست‌ها و برنامه‌های باشگاه مخاطبان موزه سینمای ایران به موزه سینما دعوت شده است.

این دیدار در روز شنبه، چهارم شهریور ماه، ساعت ۱۷ در سالن فردوس موزه سینما برگزار خواهد شد. در این برنامه، “علی نصیریان” به خاطرات خود در طول سال‌های حضور در عرصه‌های سینما و تئاتر خواهد پرداخت و تجربیات خود را با اعضای باشگاه مخاطبان موزه سینما به اشتراک خواهد گذاشت.

“علی نصیریان” یکی از چهره‌های معروف و مشهور در حوزه سینما و تئاتر ایران است و تاکنون از جوایز بسیاری بهره‌برده و به عنوان نماینده برجسته‌ای از فرهنگ و هنر کشور شناخته می‌شود. او در آثار بسیاری مانند “گاو”، “آقای هالو”، “پستچی”، “دایره مینا”، “آفتاب نشین ها”، “کمال‌الملک”، “کفش‌های میرزانوروز”، “جاده‌های سرد”، “ناخدا خورشید”، “شیر سنگی”، “روز باشکوه”، “بوی پیراهن یوسف”، “برج مینو”، “کمیته مجازات”، “شکارچی شنبه”، “حکایت دریا”، “مسخره باز”، “خورشید”، “لامینور”، “هفت بهار نارنج” و غیره نقش آفرینی داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا