اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

دیجیتال؛ رسانه ای برای علاقه مندان به علم و فناوری.

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

دیجیتال این رسانه مستقل در حوزه فناوری و دانش روز است که اخبار و گزارش های فناوری را به زبان فارسی منتشر می کند. در واقع تخصص دیجیاتو فناوری دیجیتال است و این موضوع به اختصار در نام این رسانه منعکس شده است. دیجیاتو حدود یک دهه است که در ایران فعالیت می کند و اکنون به یکی از مهم ترین منابع اطلاعاتی به ویژه در حوزه علم و فناوری در ایران تبدیل شده است. این رسانه علاوه بر ارائه اخبار، مقالات تخصصی و اطلاعات تحلیلی مختلفی را نیز با هدف شناخت و آگاهی از پیشرفت های تکنولوژی منتشر می کند.

مانی قاسمی موسس دیجیاتو درباره اهداف خود از راه اندازی این رسانه می گوید: در سال 93 که دیجیاتو فعالیت خود را آغاز کرد، رسانه های ایرانی تخصصی در حوزه فناوری عمدتا به صورت چاپی منتشر می شدند و امکان پخش سریع اخبار را نداشتند. از دنیای فناوری تا عموم مردم. با تمرکز بر فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی، سعی کردیم سبک جدیدی را در دنیای روزنامه نگاری فناوری ایجاد کنیم که خوشبختانه خیلی سریع مورد استقبال کاربران قرار گرفت و در سال اول دیجیاتو موفق شد به آن دست یابد. بیش از 35 میلیون بازدید

در سال های اخیر دیجیاتو به دلیل نوع فعالیت خود به رسانه ای همه کاره و پویا تبدیل شده است که از معرفی و بررسی محصولات تکنولوژیکی روز تا انتشار مقالات و اخبار مهم در زمینه های مختلف علمی مانند نجوم و زیست شناسی را شامل می شود. در حال حاضر این رسانه در اخبار و مقالات خود اطلاعات مختلفی از حوزه های خودرو، انرژی، تجارت، سلامت، محیط زیست، نجوم و فضا را پوشش می دهد. علاوه بر این، با مشاوره محصولات و گجت های روز دنیا مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ به مخاطبان خود کمک می کند تا کاربران بتوانند ابزارهای دیجیتال خود را به به روزترین شکل ممکن خریداری و استفاده کنند.

به عنوان مثال دیجیاتو همزمان با مراسم معرفی محصولات جدید شرکت های معتبر و بزرگ دنیا مانند سامسونگ، اپل و … این رویدادها را به صورت زنده پوشش می دهد. این رسانه حتی قبل از واقعیات به بررسی و تحلیل شایعات و اطلاعات لو رفته در مورد این محصولات می پردازد تا مخاطبان و کاربران خود را به طور کامل و موثر از آخرین پیشرفت های فناوری و تجهیزات مطلع کند. این رسانه همچنین تصمیم گیری برای خرید یا جایگزینی دستگاه هایی مانند تلفن همراه، لپ تاپ و غیره را برای مخاطب آسان تر می کند. بررسی دقیق محصولات در رابطه با این موضوع، با مراجعه به وب سایت دیجیاتو، می توانید به تب “راهنمای خرید” دسترسی داشته باشید تا با استفاده از تحلیل و بررسی کارشناسان دیجیاتو، تجهیزات خود را با اطمینان بیشتر از همیشه خریداری کنید.

علاوه بر این، از آنجایی که علاقه مندان به سرگرمی، بازی، هنر و سایر شاخه ها نیز جزء مهمی از کاربران این رسانه هستند، دیجیاتو دو مجموعه دیگر را نیز به عنوان یک رسانه مستقل تحت عناوین روزیاتو و ویجیاتو منتشر کرده است. روزیاتو با تمرکز بر موضوعات کلی و سبک زندگی و همچنین ویجیاتو با تمرکز بر دنیای بازی های ویدیویی و سینما، اطلاعات و اخبار به روز و مفیدی را به مخاطبان خود ارائه می دهند.

فعالیت های رسانه ای دیجیاتو به وب سایت های آن محدود نمی شود. این رسانه همچنین دارای صفحات خاص خود در شبکه ها و پلتفرم های اجتماعی محبوب است. در حال حاضر اکانت اینستاگرام دیجیاتو با تقریبا 14500 پست و 435000 فالوور یکی از صفحات مهم و پرطرفدار در حوزه علم و فناوری است. این صفحه از طریق تصاویر طراحی شده و ویدئوهای کوتاه، مطالب و اطلاعات مختلفی را به دنبال کنندگان خود منتقل می کند. دیجیتال؛ رسانه ای برای علاقه مندان به علم و فناوری.

علاوه بر این، کانال یوتیوب دیجیاتو نیز به تولید محتوای تخصصی و جامع در حوزه فناوری می پردازد و توانسته بیش از 43 هزار مشترک را جذب کند. این رسانه همچنین دارای یک کانال اختصاصی در تلگرام با بیش از 64 هزار عضو است که آخرین اخبار منتشر شده توسط تیم کارشناسان دیجیاتو را پوشش می دهد. این کانال تخصصی مخاطبان را با جدیدترین و جذاب ترین اخبار حوزه فناوری به روز نگه می دارد.

دیجیاتو رسانه ای است که توسط گروهی حرفه ای متشکل از نویسندگان، روزنامه نگاران و کارشناسان فناوری تشکیل شده است که با ارائه اخبار و مقالات جالب و خواندنی سعی در ارائه آخرین تحولات حوزه علم و فناوری به مخاطبان خود دارند.

به گفته موسس دیجیاتو، این رسانه ماهانه بیش از هزار مقاله در وب سایت خود منتشر می کند و چند صد محتوای متنی و ویدیویی را در پلتفرم های دیگر منتشر می کند. علاوه بر این، محتوای تولید شده توسط رسانه های دیجیاتو، ویجیاتو و روزیاتو بیش از 55 میلیون بار در ماه توسط مخاطبان دیده می شود.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان دیجیتال؛ رسانه ای برای علاقه مندان به علم و فناوری.

که در تاریخ 2023-08-23 15:20:28 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا