اخبار روز سینما

بازیگر محبوب سریال حیثیت گمشده با این عکسش همه را شگفت زده کرد!/عکس

الناز حبیبی بازیگر ایرانی است. الناز حبیبی 37 سال سن دارد الناز حبیبی در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی زیادی بازی کرده است اما الناز حبیبی را همه با سریال «دردسرهای بزرگ» می شناسند. الناز حبیبی او فوق لیسانس تدوین و لیسانس کارگردانی دارد. در زیر عکس کمیاب الناز حبیبی را مشاهده می کنید.

بازیگر محبوب سریال حیثیت گمشده با این عکسش همه را شگفت زده کرد!/عکس

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۲۱ مرداد سال 1367 در تهران به دنیا آمد. الناز حبیبی که دارای مدرک فوق لیسانس تدوین و لیسانس کارگردانی است، در خانواده ای بزرگ متشکل از 5 خواهر و یک برادر بزرگ شده است، اکثر اعضای خانواده اش در سوئد زندگی می کنند، به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد الناز حبیبی که سال هاست مادرش را از دست داده است، همیشه در سالگرد درگذشتش دلتنگی و عشق عمیق خود را به او می نویسد.

ورود الناز حبیبی به دنیای هنر

الناز حبیبی از کودکی وارد مهدکودک شد و در اولین فیلم یکی از اقوام که در 9 سالگی مدیر تولید بود به طور اتفاقی انتخاب شد. او تا به امروز در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی کرده است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا