اخبار روز سینما

دومین تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد !

انیمیشن Resident Evil: Death Island ، از مهم ترین سال سال 2023 می‌باشد که چندی پیش، دومین تریلر Resident Evil Death Island نیز منتشر شد.

چندی پیش، شرکت کپکام، تریلر Resident Evil Death Island را برای بار دوم، تحت عنوان تریلر رسمی انیمیشن جدید Resident Evil به انتشار رسید که حواشی خاص خودش را داشت.

پس از اینکه Capcom، با عرضه ریمیک بازی resident evil 4، سال افت و خیزی را برای هواداران این به‌پا کند، چندی پیش نیز،،، جدیدترین تریلر انیمیشن رزیدنت ایول به انتشار رسید تا سالی مملو از رزیدنت ایول برای هواداران باشد.

دومین تریلر انیمیشن Resident Evil Death Island

Resident Evil: Death Island، یک فیلم و ترسناک پویانمایی کامپیوتری بزرگسالان ژاپنی است که همان دنیای بازی‌های ویدئویی ویدئویی resident evil اتفاق می‌افتد. این پنجمین قسمت و فیلم از مجموعه انیمیشن انیمیشن Resident Evil است که پس از فیلم Resident Evil: vendta در سال 2017 و مینی‌سریال resident evil: تاریکی تاریکی محصول 2021 است، انتشار پیدا می‌کند.

این انیمیشن برای اکران در جولای 2023 برنامه ریزی شده است. طبق گفته کپکام، این فیلم در سال 2015 اتفاق می‌افتد. به تدبیری، فیلم را پس از رویدادهای رویدادهای Resident Evil 6 که در سال 2013 رخ می دهد پیش از انیمیشن،، resident evil: veneta قرار می دهد.

در 2 فوریه 2023، این فیلم توسط Sony Pictures Home Entertainment اعلام شد Ign تریلر اختصاصی این فیلم را کرد و گزارش داد که فیلم در اواسط سال 2023، به کارگردانی کارگردانی کارگردانی کارگردانی کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی، کارگردانی و کارگردانی. به به به به به به به به به به به به به نویسندگی نویسندگی ماکوتو اکران اکران سرگرمی خانگی سونی پیکچرز.

تریلر رسمی انیمیشن جدید Resident Evil

در ادامه می‌توانید تریلر Resident Evil Death Island را ببینید:

در جدیدترین تریلر انیمیشن رزیدنت ایول نشان داده می‌شود که «مامور DSO لئون اس. کندی در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد. زمانی که یک زن مرموز تعقیب او را بی نتیجه می‌کند.

در همین حال، مامور BSAA، کریس ردفیلد در حال بررسی یک آلمان زامبی در سانفرانسیسکو است. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آنها همیشه از جزیره آلکاتراز دیدن گردند. به دنبال این سرنخ، کریس و تیمش به جزیره می‌روند، جایی که یک وحشت جدید در آنت .

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا