اخبار روز

دولت فرزندان بازنشستگان را غافلگیر کرد/ وام 100 میلیونی با کارمزد 4 درصد و بدون ضمانت


به گزارش پی ام آپ، سورپرایز دولت برای فرزندان بازنشستگان وام 100 میلیونی با بازپرداخت 4 ساله با کارمزد 4 درصد و بدون ضمانت

شرایط وام اشتغال (کار خانگی) طرح امید ساتا پسران (مجرد یا متاهل) و دختر (مجرد یا مطلقه) اعلام شد. مراکز دانشگاهی (دولتی و غیردولتی) و … دارای پروانه بازرگانی هستند که تاریخ اخذ این مدارک مربوط به سال های 1400 و 1401 و 1402 می باشد.

شرایط لازم برای دریافت وام:

1- تکمیل فرم درخواست در مرکز

نصب های بدون زحمت دریافت کنید

2- حداکثر سن متقاضی 40 سال (برای پسران) بوده و برای دختران شرط سنی وجود ندارد.

3- عدم اشتغال و نداشتن بیمه شغلی

4- سند مالکیت یا قرارداد اجاره سکونت به نام متقاضی یا والدین

5- گواهینامه مهارت مشاغل خانگی و پروانه کسب

6- فرم استعلام بانکی بازنشستگان مبنی بر نبود چک بلامحل و اقساط معوق

7- به افرادی که قبلا وام اشتغال دریافت کرده اند، وام تعلق نمی گیرد.

8- کپی صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت ملی

حداکثر مبلغ وام 100 میلیون برای 48 ماه و 4 درصد بدون وثیقه است.

افزایش 250 میلیون تومانی وام مسکن

به محض افتتاح حساب در این بانک 200 میلیون وام بگیرید

مشتریان بانک دی کسانی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی از طرح «فرزانه» این گروه هستند، باید در یکی از شعب آن، سپرده گذاری وام افتتاح کنند.

وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است. این نوع وام در واقع یک قرارداد بین بانک و وام گیرنده است که طبق شرایط و ضوابط مبلغی به عنوان وام به فرد داده می شود. طبق قرارداد، مبلغ وام باید توسط وام گیرنده بازپرداخت شود. چندین بانک به سپرده گذاران خود وام می دهند. بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هر ساله حداکثر سقف تسهیلات قرض الحسنه را برای متقاضیان و میزان کارمزد آن را تعیین می کند. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، سود پایینی دارد. به طور کلی کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد از مشتریان دریافت می شود.

مشتریان بانک دی برای دریافت وام 200 میلیون تومانی نه تنها نیاز به افتتاح حساب دارند، بلکه حداقل سه ماه از غیرفعال بودن سپرده آنها می گذرد تا برای این خدمت اقدام کنند.

مطلوبیت این تسهیلات با توجه به میانگین حساب متغیر متفاوت بوده و بین 4 تا 18 درصد اعلام می شود. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماه است. افراد برای دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان دائمی، کارکنان شرکت ها و سازمان ها نیز می توانند با ارائه کاور لتر از وام مذکور بهره مند شوند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک دی بر اساس قانونی تشکیل شده است که اجازه تاسیس بانک های غیردولتی را می دهد و انواع خدمات ارزی، ریالی و گشایش سپرده را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. هدف این بانک تسهیل و فراهم آوردن امکان مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت‌های سازنده، مؤثر و موجه در حوزه‌های پولی، مالی و بانکی است.

این مجموعه تاکنون توانسته است تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1397، گواهینامه تقدیر از پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی 1395، جایزه قانون طلایی افکار عمومی 2016 و … را از آن خود کند.

وام مسکن

در طرح نهال بانک ملی افرادی که در بانک ملی حساب قرض الحسنه دارند می توانند تا سقف 300 میلیون تومان از قرض الحسنه وام دریافت کنند. این تسهیلات بدون بهره و 4 درصد کارمزد دارد و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا چک بلامحل داشته باشد.

مشتریانی که خواهان وام 300 میلیون تومانی از بانک ملی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات وام خوبی است و سود تعلق نمی گیرد. متقاضیان دریافت این تسهیلات تنها ملزم به پرداخت هزینه چهار درصد هستند. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماه است. متقاضیان این تسهیلات نباید دارای بدهی معوق یا چک بلامحل ثبت شده در سامانه بانک مرکزی باشند.

این مرکز قرض الحسنه است

حد وام

300 میلیون تومان

نوع گارانتی

ضامن رسمی

سپرده مورد نیاز

حساب سپرده مورد نیاز

وام

قفل سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

وام پریمیوم

5,524,957 تومان

سود کل وام

31,497,397 تومان

کل مبلغ وام و بهره

331,547,397 تومان

سپرده جداگانه

هزینه های لوازم جانبی

100 هزار تومان شامل: ارائه و اعتبار سنجی

شرایط و ضوابط

وام گیرنده به بانک بدهکار نیست یا چک بدی دارد

مشتریان متقاضی وام 50 میلیون تومانی بانک سپه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل 500 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. علاوه بر این، برای درخواست این تسهیلات باید حداقل سه ماه از دوره سپرده شما گذشته باشد. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. این وام یک وام خوب است و هیچ سودی تعلق نمی گیرد. تنها پورسانت آن دو یا چهار درصد و حداکثر مدت بازگشت آن 36 ماه است.

با توجه به میزان وام، حداکثر نرخ نرخ و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و 476 هزار و 199 تومان است. سود کل تسهیلات 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 53 میلیون و 198 هزار و 173 تومان خواهد بود.

محمد بنی حسن با تاکید بر لزوم توجه به سطح رفاه کارکنان، یکی از مهم ترین معضلات جامعه امروزی را افزایش میانگین سن ازدواج و کاهش میل به فرزندآوری برشمرد و افزود: : اگرچه لازم است همه سازمان ها و نهادها شرایط را برای تسهیل این دو موضوع مهم فراهم کنند. اما شهرداری تهران نه تنها هرگز از این معضل مصون نبوده است. بلکه با اجرای سیاست های تشویقی سعی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت داشته است.

وی از جمله تصمیمات حمایتی شهرداری تهران، افتتاح «بسته خرسند ساز» و تخصیص تسهیلات ازدواج و تولید مثل را نام برد و گفت: پرداخت فوری وام، اعطای امتیاز استفاده از زیارت و گردشگر. سفرهای مشهد مقدس خارج از سهمیه تورهای گردشگری و امکان بهره مندی از تالارهای پذیرایی شهرداری تهران با حداکثر تخفیف شامل بخش های «پکیج خرسند ساز همیار» که هم اکنون برای تشویق ازدواج در حال اجراست.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج به صورت فوری، بدون سپرده و بدون نیاز به مراجعه به بانک آغاز شده است.

بر اساس گزارش اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، کارکنانی که تاریخ ازدواجشان پس از ارسال بسته به شادی سپری شده است، می توانند با ارائه مدارک هویتی خود به شماره 50 میلیون تومان وام با وام 4 درصدی دریافت کنند. واحدهای کمکی، دوره بازگشت 36 ماهه را دریافت کنند.

حقوق مشتریان بانک مهر ایران می تواند با افتتاح حساب وام و ایجاد حساب میانگین حداقل سه ماهه برای دریافت وام 300 میلیون تومانی از پروژه مهریار اقدام کند. این وام بدون بهره است و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می شود. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات، اعتبار کارگری است. علاوه بر این اشخاص حقوقی برای اخذ این تسهیلات موظف به ارائه اساسنامه، جواز کسب و چک می باشند. ضمناً کارکنان شرکتی که از طرف گروه خود برای دریافت وام مهریار معرفی شده اند امکان ضمانت یکدیگر را دارند. حداکثر مدت بازپرداخت این خط 36 ماه است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا