اخبار روز

بورس دوباره متوقف شد! /جزئیات

شاخص کل بورس امروز از ساعات ابتدایی روند کاهشی را تجربه کرده و با بیش از ۹۷۷ واحد کاهش، به سطح دو میلیون و ۱۲۲ هزار واحد رسید. 

به گزارش منیبان، شاخص کل بورس با بیش از 977 واحد کاهش در رقم 2 میلیون و 122 هزار واحد قرار گرفت. البته شاخص کل با معیار هم وزنی روند معکوس داشت و امروز با رشد 778 واحدی رقم 715 هزار و 443 واحد را به ثبت رساند.

در این بازار 366 هزار معامله به ارزش 44 هزار و 157 میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز، صنایع مس ایران، گروه بهمن، فولاد مبارکه اصفهان، ایران‌ خودرو، بانک ملت، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه گذاری صدرتامین بدون احتساب گروه بیشترین تاثیر را بر شاخص سهام داشتند. بهمن سرمایه گذاری صدر تامین سایر نمادها نسبت به آخرین روز بازار سرمایه در هفته گذشته روند کاهشی داشتند.

در سوی دیگر بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با هفت واحد افزایش روی عدد ۲۶ هزار و ۴۲۷ واحد قرار گرفت.

در این بازار 195000 معامله به ارزش ۲۱۰۳ هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه گذاری های مالی سپهر صادرات، سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی زاگرس، ایران خودرو دیزل، بیمه کوثر، صنایع گلدیران و توسعه مسیر برق گیلان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است که جدا از سرمایه گذاری های مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس روند صعودی را تجربه کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا