اخبار روز سینما

حاشیه‌های “بهاره رهنما” تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، معروف و پرطرفدار است. او برای سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده و نقش‌های متعددی را بازی کرده است. بهاره رهنما در تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در شهر اراک به دنیا آمد. علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری، او دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی از دانشگاه آزاد است.پیمان قاسم‌خانی، نویسنده سینما، همسر پیشین بهاره رهنما بوده است. اما آنها در نهایت ازدواج خود را به طلاق می‌رسانند. از این ازدواج دختری به نام پریا به دنیا آمده است. پس از ازدواج مجدد بهاره رهنما، مادر پریا برای ادامه تحصیل او به خارج از ایران رفته است. پریا در حال حاضر در رشته موسیقی تحصیل می‌کند و به فعالیت در این حوزه مشغول است.

حاشیه‌های "بهاره رهنما" تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

حاشیه‌های "بهاره رهنما" تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

 

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما، بازیگر و نویسنده ایرانی، در تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس در رشته‌های ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی است. علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری، بهاره رهنما سابقه‌ی کار در زمینه روزنامه‌نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در سن ۲ سالگی، بهاره رهنما و خانواده‌اش از اراک به تهران نقل مکان کردند. در سال ۱۳۵۷، در زمان انقلاب اسلامی، خانواده‌اش به انگلستان مهاجرت کردند، اما به دلیل فروکش کردن التهابات سیاسی، به ایران بازگشتند.

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما، بازیگر و نویسنده ایرانی معروف، در گذشته همسر پیمان قاسم‌خانی، نویسنده مشهور سینما بود. آنها دارای فرزندی به نام پریا قاسم‌خانی هستند. پریا تجربهٔ حضور در تئاتر “پنجره‌ها”، فیلم سینمایی “دایره‌ی زنگی” و سریال “مرد هزار چهره” را داشته است.

همسر اول بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی، در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد. وی در بسیاری از آثار مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان همراهی کرده است.

قاسم‌خانی تحصیلات خود را در دانشکده آمار و انفورماتیک اهواز به پایان رسانده و در سال ۱۳۷۰ وارد مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس شد. او در این مرکز دورهٔ فیلمنامه‌نویسی خود را گذراند. او نویسندهٔ فیلمنامه‌های معروفی نظیر “من زمین را دوست دارم”، “بوی خوش زندگی” (بازنویسی) و “نان و عشق و موتور هزار” است که برای کارگردانان معروفی مانند ابوالحسن داوودی و مرضیه برومند نوشته شده‌اند. او همچنین فیلمنامهٔ “هتل” را برای مرضیه برومند آفریده است. در سال ۱۳۷۵ با بهاره رهنما ازدواج کردند.

پس از جدایی از قاسم‌خانی، پیمان قاسم‌خانی در ماه شهریور سال ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

حاشیه‌های "بهاره رهنما" تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

سوابق هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما دربارهٔ خود می‌گوید: تا ده سالگی، علاوه بر اینکه همیشه حاضر به پاسخ دادن و شرکت در بحث‌های بزرگتران بودم، تعداد زیادی ترانه و قصه را برای اجرا در جمع بزرگسالان در آستین خود نهفته داشتم. اما با تماشای یکی از فیلم‌های علیرضا داوودنژاد، عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم که شغل آینده‌ام همین باشد.

حاشیه‌های "بهاره رهنما" تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

حاشیه‌های "بهاره رهنما" تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

بهاره رهنما در نهایت سال ۱۳۷۰، در سن ۱۷ سالگی، در فراخوان تست بازیگری شرکت کرد و پس از قبولی، برای اولین بار در فیلم “افعی” به کارگردانی جمشید هاشم‌پور بازی نمود.

وی دارای مدرک لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق‌لیسانس در رشته‌های ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی است. علاوه بر بازیگری، بهاره رهنما تجربه‌ی کار در زمینه روزنامه‌نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در سال ۱۳۸۰، با بازی در فیلم “نان و عشق و موتور هزار”، به صورت جدیتر در صحنهٔ سینما نمایان شد. سپس در سال ۸۱ با فیلم “گاو خونی” و در نهایت در سال ۱۳۸۷ با فیلم “چارچنگولی” شهرت یافت.

حاشیه‌های "بهاره رهنما" تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

پیمان قاسم‌خانی از خانواده هنرمندی است. خود بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، همسرش پیمان قاسم‌خانی که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، به عنوان یک بازیگر نیز فعالیت می‌کند.

برادر شوهرش، مهراب قاسم‌خانی، نویسنده معروفی بوده و همسر او، شقایق دهقان، نیز به عنوان بازیگر در حال فعالیت است. مادر بهاره رهنما، خانم پروین قائم‌مقامی، نیز بعدها به عنوان یک بازیگر شهرت یافت.

تا چند سال پیش، بهاره رهنما با مشکل اضافه وزن زیادی روبرو بود و به طور عمده فعالیتی خاصی انجام نمی‌داد. اما پس از ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی، توانست وزن خود را به طور قابل توجهی کاهش دهد و با انتشار عکس‌های جالب و ناگوار از خود و همسرش، به یکی از مورد توجه‌ترین شخصیت‌ها در صنعت بازیگری تبدیل شد.

حاشیه‌های "بهاره رهنما" تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد.

حاشیه‌های "بهاره رهنما" تمامی ندارد!/ ازدواج دوباره این خانم بایگر سوژه شد!

اما به نظر می‌رسد برای خانم بازیگر، اهمیت زیادی ندارد و تنها چیزی که در نظر می‌گیرد، خبرساز بودن است. تجربهٔ دوم او با فیلم سینمایی “غزال” در سال ۱۳۷۴ شکل گرفت و با سریال “بازگشت به خانه” در سال ۱۳۷۹، در سن ۲۷ سالگی، وارد عرصهٔ تلویزیون شد.

همچنین، امیرخسرو عباسی صاحب برند آرایشی-بهداشتی هاینس و ژاکسیاست. آشنایی این دو نفر از زمانی که خانم رهنما به عنوان مدل تبلیغاتی این برند فعالیت می‌کرد، آغاز شده است. آقای عباسی نیز قبلاً ازدواج کرده بود و یک دختر از همسر سابق خود دارد. خانم بازیگر برای مدتی در برندهای مختلف به عنوان مدل تبلیغاتی شرکت کرده است، و البته بجز برند همسرش که از آن صرف نظر می‌کنیم، برای مزون‌های مختلف نیز به عنوان مانکن فعالیت داشته است.

 

گردآوری شده از سایت مثلث آنلاین

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا