اخبار روز

دو سال از افتتاح مجموعه ورزشی آیریک می گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، وی گفت: توانستیم بسیاری از مربیان زن را با کارت رسمی مربی و بسیاری از مربیان مرد را از سطح سه تا دو تراز کنیم و مربیان جوان را به کلاس های مربی سطح اعزام کنیم.

کربلایی با اشاره به این گروه که متشکل از بانوان و آقایان است، گفت: باشگاه های زیادی در استان و جنوب کشور داریم که برای این رشته تلاش می کنند، اما تا جایی که می دانیم تنها باشگاه فعال در حوزه آقایان، بانوان و فرهنگی هستیم و بقیه تیم ها یا فقط آقایان فعال هستند یا فقط بانوان فعال.

کربلایی درباره فعالیت های آینده باشگاه گفت: قطعا برنامه های زیادی داریم که می خواهیم در آینده اجرا کنیم. ما سعی کرده ایم این باشگاه را در دو حوزه فرهنگی و ورزشی توسعه دهیم و نه تنها در حوزه ورزشی.

و فعالیت های ما در این مدت در حوزه فرهنگی و ورزشی انجام شد که بحمدالله مورد تایید و استقبال خانواده ها قرار گرفته است از جمله برنامه های ما برای سال آینده می توانیم در لیگ های کشور در گروه آقایان و بانوان حضور داشته باشیم و در حوزه فرهنگی نیز به دنبال دوره های زبان خارجی برای دانشجویان جدیدالورود هستیم.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی آیریک در پایان گفت: از شما پیشکسوتان عزیز و تمامی کارکنان مجموعه ام کمال تشکر و قدردانی را دارم.

متاسفانه عده ای در صدد حذف ما هستند و من پشتوانه فکری و علمی درستی پشت آن نمی بینم و به این عزیزان توصیه می کنم با حساسیت بیشتری به دنبال رشد ورزش در شهرمان باشند زیرا حسادت و کینه توزی آنها را به جایی نمی رساند. مجموعه ایریک به دنبال دوستی و همدلی بیشتر است چرا که تا به امروز همیشه در خط مقدم این امر بوده ایم و روحیه ورزش و قهرمانی را بیش از هر چیز ارزش می دهیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا