اخبار روز

ده روز با هوش مصنوعی سازنده در GenX


از حدود یک سال پیش، زمانی که فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی مولد رایج‌تر و در دسترس‌تر شدند و از انزوا در آزمایشگاه‌های کامپیوتری، به لپ‌تاپ‌هایی رسیدند که در دست مردم کوچه و بازار بود، بسیاری از مردم از این مهارت آگاه هستند. هنر، کارکرد و سرعت این ابزارها، به وجد می آیند و در میان هیجان اعمال و دریافت نتیجه، متوجه کارهایی می شوند که با این دستیاران جذاب نمی توان انجام داد. چت ربات هایی مانند ChatGPT و Google Bard و ابزارهای تصویربرداری مانند Midjourney و DALL-E آنقدر انقلابی بوده اند که اساس بسیاری از فرآیندها و وظایفی که قبل از آنها درگیر آنها بودیم متزلزل خواهد شد و همه چیز تغییر خواهد کرد. در میان آنها که بیشتر به محاسبات و کتاب و پول خرج کردن علاقه دارند، توجه خود را به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوینی که هسته اصلی آنها را این ابزارهای هوش مصنوعی تشکیل می دهد، معطوف کرده اند و پیشنهاد داده اند که پای آنها را باز کنند. هوش مصنوعی هوش بیشتر و بیشتر به زندگی روزمره و کار مردم می رسد و زندگی آنها را آسان می کند. کافی است نام استارتاپ‌هایی را که اخیراً توانسته‌اند پاسخ مثبتی از سوی سرمایه‌گذاران مشهور مانند Y Combinator دریافت کنند ورق بزنید تا ببینید هوش مصنوعی چگونه اولین کلمه آینده دنیای تجارت است.

رویداد نسل X در آن زمان، دامنه خود را برای کمک به کسانی که در تلاش برای دنبال کردن یک ایده و دیدن آن در فضای تولیدی هوش مصنوعی هستند، دور هم جمع می‌شوند، یاد می‌گیرند، تیم می‌شوند، محصول خود را معرفی می‌کنند و شاید در نهایت سرمایه‌گذاری کنند، گسترش داده است. تا ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید، همه اینها فقط در ده روز.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا