اخبار روز سینما

دلیل دعوا و فحاشی گلزار را به همسرش فاش می کند + به نظر می رسد آیسان دوقلو باردار است!

فحاشی و درگیری لفظی گلزار و آیسان در دبی علتش چه بود؟ در زیر ویدیوی فاش شده از گلزار دعوا راه انداخت و به آیسان فحش داد دیدن.

گلزار دعوا راه انداخت و به آیسان فحش داد

امین فردین که مدعی شده بود ازدواج گلزار از قبل برنامه ریزی و نوشته شده بود تا مخاطبان گلزار دوباره روی پای خود بایستند و سپس خبر طلاق او به گوش رسید. علت چه بود؟ چرا اصلا عکس های آیسان منتشر نشد؟

به گفته فردین هیچ چیز بی دلیل در صدا و سیما وجود ندارد. آنها قصد داشتند گلزار طرفدار پیدا کند و دوباره محبوب شود و بعد به صدا و سیما برگردد. ابتدا نقشه با حضور میلیون ها طرفدار (جعلی) در یک افتتاحیه آغاز شد. بعد از ازدواج، طلاق و حالا که آیسان آقاخانی باردار به نظر می رسد، بین گلزار و آیسان آقاخانی اختلافات و جنجال به وجود آمد.

ببینید: ویدیوی مجازی مقایسه ازدواج آریایی رضا گلزار و بهرام رادان در شبکه های اجتماعی

مراسم عقد آریایی محمدرضا گلزار [+ویدیو]

گلزار دعوا راه انداخت و به آیسان فحش داد

علت فحاشی و درگیری لفظی گلزار و آیسان چه بود؟ فیلم لو رفته از زندگی زناشویی مجلل محمدرضا گلزار ببینید و سپس تمایل او به ازدواج با آیسان آقاخانی ما پرداخت خواهیم کرد:


یکی از کاربران نوشت:

از آنجایی که او یک گربه دارد، باید لوکس باشد. 😂 بزن تو خیابون، گربه های زیباتر از اینا هم هستن، من بهت جایزه میدم، بگیر، نگه دارشون و زندگی تجملی داشته باش.

ببینید: خودروی خاص و جذاب محمدرضا گلزار در خیابان های تهران! +[ویدیو]

گلزار و گربه اش
گلزار و گربه اش

فحاشی و درگیری لفظی گلزار و آیسان در دبی


اخیرا ویدیویی از سخنرانی رضا گلزار در اینترنت پخش شد که او در این ویدیو حضور داشت نظر رضا گلزار درباره منتقدان می گوید و صحبت های رضا گلزار در مورد توهین کنندگان بسیار بحث برانگیز شده است.

تماشا کنید: فیلم حسن ریوندی و تمسخر ازدواج گلزار [+کلیپ های خصوصی حسن ریوندی]

تماشا کنید: هشدار جدی رضا گلزار به دخترش: روسری خود را درست کنید!

پاسخ جالب رضا گلزار به توهین

محمدرضا گلزار متولد 01.01 فروردین 1356 بازیگر و خواننده ایرانی است. این ویدئو از سخنرانی او اخیرا در فضای مجازی دست به دست شد.

پاسخ جالب رضا گلزار به توهین
گلزار دعوا راه انداخت و به آیسان فحش داد

نظر رضا گلزار درباره منتقدان

در زیر فیلم صحبت های رضا گلزار را مشاهده می کنید:


او در سال 1384 بیشترین دستمزد را در بین بازیگران ایرانی دریافت کرد. او یکی از گران ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد در ماه 1402 ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (شاغل در رشته مدلینگ) اعلام کرد. گلزار در چندین فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (1394)، آینه باغ (1396)، رحمان 1400 (1397) و ما همه با هم هستیم (1398) بازی کرده است. وی علاوه بر فعالیت سینمایی، در چندین پروژه تلویزیونی از جمله «آعاآخان» (1395-1396)، «ایران 2» (1397) و «گیسو» (1399-1400) به ایفای نقش پرداخت.

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان آغاز کرد. مدتی بعد اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم سام و نرگس (1379) به کارگردانی ایرج قادری تجربه کرد. وی اصالتاً آذربایجانی و متولد تهران است. وی به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم بازی کرد. او در سال 1386 به عنوان مربی بدنساز در تیم ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر والیبال مشغول به کار شد و تا پایان دبیرستان به هنر پرداخت. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان آغاز کرد.

به خواندن ادامه دهید:

بازنشر مطالب در شبکه های اجتماعی صرفاً جهت اطلاع رسانی بوده و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر فیگار مدیا نیست.

برای مشاهده ویدیوهای پرطرفدار بیشتر در فضای مجازی به بخش مراجعه کنید ویدیوهای ویروسی به وب سایت فیگار مراجعه کنید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/دلیل-دعوا-و-فحاشی-گلزار-را-به-همسرش-فاش/
  • دعوای گلزار و آیسان

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا