اخبار روزعمومی

فال ابجد 14 مهر 1402

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، فال ابجد یکی از محبوب ترین و بسیار قدیمی ترین فال ها است. در قدیم از حروف ابجد برای ازدواج استفاده می کردند. امروزه مردم به علامت ابجد اعتقاد دارند. در ادامه فال 14 مهر 1402 را می توانید بخوانید.

متولدین فروردین 

فال ابجد شما: آ ب ج

به زودی هدفت محقق می شود و از غم و اندوه خلاص می شوی، باید خدا را شکر کنی. افرادی هستند که در حین دوستی شما را نادیده می گیرند. از این افراد دوری کنید. برای هدف و نیتی که دارید باید برای رسیدن به آن تلاش کنید. اگر کسی را آزار می دهید، باید او را دلداری دهید. حسن نیت داشته باش و در امور مردانه پیش برو و به خدا توکل کن تا به خواسته ات برسد.

متولدین اردیبهشت 

حروف ابجد فال شما: آ ج د

هر نیت و قصدی که داشته باشی چه مادی و چه معنوی محقق می شود. به زودی پول، ملک یا موقعیت دریافت خواهید کرد. کسی می خواهد به شما آسیب برساند، او موفق نمی شود، اما مراقب باشید زیرا او فردی حیله گر است. اگر چیزی را از دست بدهید، آن را دوباره به دست می آورید. اگر قصد انجام کاری را دارید، دریغ نکنید، آن را انجام دهید زیرا به هدف خود خواهید رسید.

متولدین خرداد

 

فال ابجد شما:د ب ج

اگر از چیزی ناراحت یا ناراحت شدید، آن را از ذهن خود دور کنید. روزی بر تو نازل شد و به زودی از یکی از نزدیکانت خبری به تو خواهد رسید. متواضع باشید و تکبر را کنار بگذارید. در روزهای آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر قصد سفر دارید، بروید زیرا باعث خوشحالی شما و دوستانتان می شود. به زودی همه چیز مطابق میل شما پیشرفت خواهد کرد.

متولدین تیر

 

فال ابجد شما: آ آ ج

خصومت خود را کنار بگذارید و اگر قصد انجام کار اشتباهی دارید یا فکر بدی در ذهن دارید، آن را متوقف کنید. از افرادی که چشمان آبی و قرمز دارند دوری کنید. اگر کسی به خاطر شما صدمه دید، باید او را دلداری دهید. اگر آرزویی داشته باشید در چند روز آینده به آن خواهید رسید. شما مجروح شده اید. صدقه بدهید به اذن خدا بهتر می شود. از افکار بد، پول و درآمد نامشروع دوری کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کن.

متولدین مرداد

 

ابجد فال شما:آ د آ

شما نیت خوبی دارید. فال مشخص است. غم و تاریکی از تو رفته شادی به تو بازگشته است. در امان از آسیب افراد بدخواه اگر چیزی را از دست بدهید، از آن سود می برید. از دوست، همکار یا همسرتان آرامش پیدا می کنید. اگر به فکر معامله هستید، آن را انجام دهید، سود خواهید برد. اگر مسافر داشته باشید به سلامت برمی گردند. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط برایت مهیا می شود و به اذن خدا به هدفت می رسی.

متولدین شهریور

 

ابجد فال شما:آ ج ب

با این نیت به آرزوی خود می رسید و خداوند شما را از غم و اندوه نجات می دهد و پول و ثروت خوبی خواهید داشت. اگر با کسی اختلاف داشته باشید، نتیجه به نفع شما خواهد بود. اگر با شما کنار نمی آید، نگران نباشید، بالاخره آرام می شود. اگر چیزی را از دست بدهید، آن را دوباره به دست می آورید. تا قلب و دل راستت پاک نشود نماز را ترک مکن.

 متولدین مهر

 

فال ابجد شما: د ب ب

منظورت خوبه هر کاری که برای انجام آن برنامه ریزی کنید، به آن خواهید رسید. به زودی از درد و غم رها می شوید. این اشتباه شماست که راز قلب خود را به همه می گویید، از آن اجتناب کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کنید تا تمام کارت تکمیل شود.

متولدین آبان

 

فال ابجد شما: د آ آ

آینده زیبایی در پیش رو دارید، اگر سخت تلاش کنید تا موفقیت فاصله زیادی ندارید. فکر و نیت پاک را در ذهن خود نگه دارید تا خداوند شما را در کارتان یاری کند، به زودی در کارتان شفافیت پیدا خواهید کرد. اگر در مورد چیزی نگران هستید، نگران نباشید. اگر چیزی را از دست دادی، برایت خوب است، خیری در آن هست.

متولدین آذر

 

ابجد فال شما: د ج آ

این نیتی که کردی خوب نیست، زندگی برایت دردناک خواهد بود. خیلی وقت است که گیر کرده اید که چه کار کنید. به خدا توکل کن که این وضعیت رو درست کنه. مدت زیادی است که عاشق کسی شده اید و نمی توانید او را از ذهن خود دور کنید. از آن برحذر باشید، خداوند چیزی بهتر از این را به شما می دهد. در کار خود صبور باشید. آینده شما روشن خواهد بود و از همه غم ها دور خواهید بود. اگر قصد سفر یا انجام معامله را دارید از این سود خواهید برد.

متولدین دی

 

ابجد فال شما: ب ب ب

شما نیت خوبی داشته اید، فال با شماست و به موفقیت و خوشبختی دست خواهید یافت. همیشه خدا را شکر کنید، اگر قصد ازدواج، معامله، شریک شدن یا سرمایه گذاری دارید، شانس با شماست، به شرط اینکه تلاش کنید. اگر با کسی رابطه دارید به نفع شما خواهد بود.

متولدین بهمن

 

ابجد فال شما: ب آ ب

نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

متولدین اسفند

 

ابجد فال شما: ب ب د

این فال خوبی است و قصد شما محقق خواهد شد. به زودی از غم و اندوه رهایی خواهید یافت زیرا ثروت شما نوید خیر و خوشی را می دهد. برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در کار خود کوشا باشید. مواظب افراد بد نیت باشید و راز خود را به کسی نگویید با کسی دوست یا خویشاوند خوبی خواهید شد. در زندگی دو دل نباشید و برای رسیدن به هدفتان در نماز تنبلی نکنید انشاالله.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا