اخبار روز سینما

دعواهای رعنا آزادی‌ور و جواد عزتی تمامی ندارد!/ فیلم

فیلمی از درگیری رعنا آزادی ور و جواد عزتی را در ادامه ببینید.

سریال “زخم کاری” یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های نمایش خانگی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. بازیگر متعددی در این سریال حضور دارند، از جمله رعنا آزادی ور که در فیلم “مارمولک” نیز بازی کرده است و به تازگی با مهدی پاکدل، بازیگر مشهور سینمای ایران، ازدواج کرده است. آزادی ور به تازگی در “زخم کاری” با بازی برجسته‌ای که انجام داده، شکوه بیشتری به کارش اضافه کرده است. خبر ازدواج این دو بازیگر توسط عاطفه رضوی اعلام شده است.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادیور، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او با بازی در فیلم “مارمولک” کار خود را در صنعت سینمای ایران آغاز کرد. پس از یک سال دوری از سینما، با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴، موفقیت خود را در این عرصه کسب کرد. رعنا آزادیور با نقش همراه با نیما شاهرخ شاهی در فیلم “پارک وی” به عنوان بازیگر نقش اول به ایفای نقش پرداخت. او در فیلم “درباره الی”، نقش همسر یکی از زوج‌های جوان در داستان سه روزه سفر آن‌ها به شمال را بازی کرد و در طی این سفر با دیگر شخصیت‌های داستان در مواجهه با وقایعی قرار گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا