اخبار روز

مردی که همسر و دو فرزند خردسالش را به قتل رساند، دستگیر شد!/جزئیات

به نقل از شمانیوز، به گزارش  پی ام آپ، سرهنگ علی سواری پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:  خانواده  یک شهروند در تماس با او و پاسخ ندادنش نگران شدن و موضوع را به کلانتری صباشهر اطلاع دادند. به همین خاطر ماموران انتظامی به محل اعزام و متوجه شدند زنی حدودا ۲۷ ساله به همراه دو پسر سه و شش ساله‌اش در منزلش به قتل رسیده و کودک دختر ۶ ماهه‌ای هم در محل، زنده پیدا شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: بلافاصله بنا به دستور فرمانده انتظامی غرب استان تهران، موضوع توسط ویژه پیگیری و سه تیم کارآگاهی جنایتکاران در صحنه جنایت حاضر شدند. حادثه و بررسی آن آغاز شد. در بررسی ها مشخص شد از ساعت شش صبح همان روز صدای دعوای خانوادگی از خانه شنیده شد اما پس از گذشت حدود نیم ساعت سکوت عجیبی در خانه حکمفرما شد و پدر خانواده خانه را ترک کرد.

سواری پور با اشاره به تعقیب و گریز ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست و جو در محل های ملاقات احتمالی متهم فراری آغاز شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با آگاهی از اطلاعات به دست آمده به محل حادثه در ورامین اعزام شدند و پس از حدود شش ساعت و تعقیب و مراقبت، متهم به جرم ارتکاب جرم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و اختلاف خانوادگی را عامل این جنایت عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن سایر ابعاد این جنایت ادامه دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا