اخبار روز

3 نفر متهم به اخلال در نظام اقتصادی در کرج دستگیر شدند

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، سرهنگ حسنعلی پارسافر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه خرید و فروش غیرقانونی ارز در یک صنف طلافروشی در شهرستان کرج، تحقیقات در خصوص موضوع آغاز شد. این امر در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان از طریق خرید و فروش گسترده ارز و تعیین قیمت اقدام به اخلال در نظام اقتصادی می کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز افزود: بلافاصله با مقام قضایی هماهنگی های لازم انجام و اکیپی از ماموران به طلافروشی مورد نظر اعزام و در این عملیات ضمن دستگیری سه نفر حدود ۱۶ هزار و ۷۰۰ واحد از ارزهای مختلف از کشورهای مختلف کشف شد.

سرهنگ پارسافر در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی باید به مراجع قضایی معرفی شوند خاطرنشان کرد: برابر قانون، خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه به منظور کسب سود غیر متعارف جرم انگاری شده و پلیس امنیت اقتصادی موظف به برخورد با این افراد است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا