اخبار روز

دستگیری 10 نفر در راستای پرونده قتل مهرجویی و همسرش!/جزئیات

 

حسین فضلی هرکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص وضعیت اخیر پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار داشت: از ابتدای این حادثه، دادستان فردیس به همراه بازپرس قتل دادسرای فردیس، به همراه تیم ویژه ای از ماموران که در حال بررسی صحنه جنایت بودند، از صحنه جنایت بازدید کردم. و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، شخصاً در اسرع وقت در صحنه حاضر شدم و بنا به گزارش پس از حکم رئیس قوه قضاییه دستوراتی جهت تسریع در روند شناسایی و دستگیر شدن عامل یا عوامل این جنایت صادر گردید.

هاریکندی تصریح کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه مبنی بر استفاده از همه راه‌ها برای شناسایی سریع قاتل (قاتلین ) مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش خانم وحیده محمدی فر، کارگروه ویژه پیگیری این پرونده با مسئولیت رئیس قاضی استان البرز با عضویت فرمانده فرجا و رئیس پلیس آگاهی استان البرز، دادستان استان و معاونت تشکیل پرونده های خاص توسط دادگستری کل استان البرز، رئیس دادگستری و دادستان فردیس و دادستان ویژه پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: اولین جلسه کارگروه صبح امروز در حوزه کل دادگستری البرز تشکیل شد و آخرین اقدامات و نتایج پرونده بررسی شد و جلسات مشترکی به صورت مستمر به طور مستمر برای شناسایی و دستگیری مرتکب یا عاملان احتمالی این جنایت. برگزار خواهد شد.

رئیس قاضی استان البرز تصریح کرد: در پرونده های قتلی که قاتل در صحنه دستگیر نشده و مجهول است، برای حل جرم و شناسایی قاتل یا قاتلان، فرضیه های مختلفی در مورد علل و انگیزه قتل مطرح می شود. پيشنهاد و مورد بررسي قرار می گیرد و بر اين اساس اشخاصي كه به هر نحو انگيزه قتل داشته اند حسب مورد و طبق مقررات به دستور مقام قضايي احضار يا دستگير خواهند شد. همچنین رسیدگی شود و به همین دلیل تاکنون 10 نفر در چارچوب تحقیقات در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شده و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی هستند. و پلیس آگاهی استان البرز در حال انجام است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا