اخبار روز

دریافت اینترنت رایگان / نحوه هدیه گرفتن اینترنت و مکالمه


به گزارش پی ام آپ به نقل از ارشا، اینترنت رایگان همراه اول است. ایرانسل به مناسبت هفته وحدت به کاربران اپراتور تلفن همراه اهدا می شود. به مناسبت هفته وحدت جزئیات نحوه دریافت اینترنت رایگان و بسته های مکالمه ویژه همراه اول و ایرانسل اعلام شد. همراه اول در آستانه هفته وحدت اینترنت رایگان و کد تخفیف برای مشترکین خود آماده کرده است. همچنین امکان مشاهده تاریخچه همراه کاربران این اپراتور نیز وجود دارد. ایرانسل همچنین به مناسبت هفته وحدت از هدیه و تخفیف ویژه خبر داد.

مشترکین این اپراتور نیز می توانند سابقه فعالیت یک ساله خود مانند تعداد مکالمات و میزان مصرف اینترنت را مشاهده کنند.

همراه اول به مناسبت آغاز هفته وحدت و شرکت در این جشن بزرگ، بسته ای ویژه برای تمامی مشترکین دائمی، اعتباری و انارستانی خود.

همراه اول در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، پکیج ترکیبی ویژه ای را برای تمامی مشترکین خود آماده کرده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز هفته وحدت که پیام آور میلاد پیامبر اکرم (ص) است و شرکت در این جشن بزرگ، بسته ای ویژه برای تمامی مشترکین دائمی خود اعم از اعتباری و غیر اعتباری آماده کرد.

بنابراین تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند بین 6 تا 11 باشند مهر 1402 مصادف با هفته وحدت، با شماره گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره مربع 67» با مراجعه به فروشگاه تلفن همراه اول یا اپلیکیشن «موبایل من»، بسته تماس و اینترنت ترکیبی خود را دریافت کنید.

این بسته به مدت 3 روز و شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه (با تلفن همراه اول و ثابت) و 3 گیگابایت اینترنت است که با 12 هزار تومان تخفیف ویژه ارائه می شود.

همچنین مشترکین انارستانی می توانند با شماره گیری کد دستوری “ستاره 100 ستاره میدان 6671” با ترکیب 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ای (با همراه اول و تلفن ثابت) و یک گیگابایت اینترنت 3 هزار تومانی بسته 3 روزه مذکور را دریافت کنند. تومان.

این بسته تشویقی ویژه صرفاً به منظور تبریک هفته وحدت که گفته می شود بین 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول است و با هدف تقریب مذاهب اسلامی به یکدیگر تهیه شده است.

ایرانسل از هدیه و تخفیف ویژه به مناسبت هفته وحدت خبر داد. این هدیه و تخفیف شامل تماس رایگان ایرانسل و بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه می باشد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ایرانسل هدیه مکالمه رایگان و تخفیف ویژه برای ترکیبی از اینترنت و بسته مکالمه برای همه مشترکین.

پکیج ترکیبی با تخفیف

همزمان با فرا رسیدن هفته واحد کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل از ساعت 6 الی 11 مهر 1402 می تواند از بسته ترکیبی شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه ایرانسل با قیمت 28000 تومان با تخفیف بهره مند شود. این بسته به مدت 7 روز پس از فعال سازی با شماره گیری کد دستوری *5 یا مراجعه به برنامه فوق العاده ایرانسلمن اعتبار دارد.

هدیه مکالمه 50+5

همچنین کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل از ساعت 6 تا 11 مهر 1402 می توانند 50 دقیقه همان مکالمه ایرانسل را با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه ای هدیه بگیرند. این چت رایگان را می توان با شماره گیری کد دستوری #2*1*4444 یا با مراجعه به اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمان فعال کرد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا