اخبار روز سینما

باورتان میشود این خانم جوان، همان بازیگر نقش ایناس در سریال عشق کوفی است!/ عکسی از جوانی‌های مریم کاویانی!

تصویری از چهره جوانی مریم کاویانی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

مریم کاویانی، یک بازیگر سینما و تلویزیون، اخیراً یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد. او تجربه دو زندگی ناموفق مشترک را دارد. در گذشته، مریم با رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه، ازدواج کرده بود، اما بعدها طلاق گرفتند. مریم در سال ۱۳۴۹ در اهواز به دنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته پرستاری به پایان رساند. او در سال ۸۴ با سریال “او یک فرشته بود” به کارگردانی علیرضا افخمی، وارد عرصه تلویزیون شد و شهرتی را به دست آورد.

باورتان میشود این خانم جوان، همان بازیگر نقش ایناس در سریال عشق کوفی است!/ عکسی از جوانی‌های مریم کاویانی!

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی (متولد 1) تیر در سال 1349 اهواز; اصالتا مازندرانی) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را به عنوان بازیگر از سال 1381 با فیلم رویایی جوانی آغاز کرد.

ازدواج مریم کاویانی

مریم کاویانی تاکنون دو بار ازدواج کرده است. ازدواج اول او باعث به دنیا آمدن یک فرزند ۲۱ ساله به نام علی شده است. در ازدواج دوم خود، مریم کاویانی با رامین مهمانپرست ازدواج کرده است. رامین مهمانپرست در دولت احمدی‌نژاد سمت سخنگوی وزارت امور خارجه را بر عهده داشته است و به مدتی هم به عنوان سفیر ایران در لهستان و لیتوانی فعالیت داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا