اخبار ورزشی

درویش وظیفه یحیی گل محمدی را به پایان رساند

رضا درویش درباره حذف نامش از هیئت مدیره گفت: البته آقای پورمحمدی خدمات شایسته ای داشتند و هیچکس نمی تواند منکر خدمات او شود. من هرگز فکر نمی کردم که ما پنج نفر اینجا هستیم زیرا هدف ما همیشه یک چیز بوده است.

مدیرعامل پرسپولیس می گوید روند تمدید قرارداد بازیکنان هفته آینده انجام می شود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان جلسه سرخپوشان در ساختمان باشگاه گفت: جلسه ای که چندین بار با تغییر زمانی مواجه شد امروز برگزار شد و تاثیر خوبی بر باشگاه گذاشت. ضمن اینکه دغدغه این باشگاه و استقلال مسائل حقوقی و حسابرسی است و به همین دلیل با اضافه شدن یک عضو مالی می توان مشکلات باقی مانده از 25 یا 30 سال پیش و همچنین مشکلات بازار سرمایه را برطرف کرد. .

و افزود: امسال در لیگ قهرمانان حضور داریم باید تلاش کنیم تا انسجام خوبی در هیات مدیره داشته باشیم.

وی در خصوص حذف نام خود از هیئت مدیره گفت: البته آقای پورمحمدی خدمات شایسته ای داشتند و هیچکس نمی تواند منکر خدمات ایشان شود. من هرگز فکر نمی کردم که ما پنج نفر اینجا هستیم زیرا هدف ما همیشه یک چیز بوده است.

درویش ادامه داد: به همین دلیل لازم بود در خدمت آقای پوراحمدی باشیم و سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش تاکید داشتند که باید باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه اگر در هیئت مدیره بود یک رای داشت، توضیح داد: الان پنج رای داریم و این به نفع من است! وقتی تنها بود 4 رای داشت. چون همه این افراد دوستان ما هستند و بسیار حامی ما هستند و باور کنید هرگز فکر نمی کردم که یک نفر به طور متفاوت یا مخالف من رای دهد.

درویش درباره حمایت هواداران گفت: این عشق هواداران است. مردم نشان دادند که سوژه های خود را دوست دارند و کسانی که برای آنها زحمت می کشند در ذهن آنها باقی می مانند. می خواهم از لطف شما تشکر کنم.

وی در خصوص بازگشت یحیی گل محمدی و نقل و انتقالات از پرسپولیس گفت: مجمع کار خود را به پایان رساند، کارمان را آغاز می کنیم. آقای گل محمدی قرارداد دارد و حرف زدن در این باره فایده ای ندارد. ما بحث های اولیه را در مورد تمدیدها شروع کرده ایم و در هفته آینده مشکلات شما را حل خواهیم کرد.

رضا درویش در خصوص نقل و انتقالات گفت: باید اسامی کادرفنی را اعلام کنند و هنوز اعلام نکرده اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا