اخبار روز سینما

تهیه کننده فیلم ((بی رویا)) از مردم درخواستی کرد! /جزئیات

تهیه کننده فیلم سینمایی «بی رویا» در ادامه دستفروشی چند فیلم اکران نشده از پیش برنامه ریزی برای اکران آنلاین فیلمش خبر می دهد و از مخاطبان می خواهد برای دیدن نسخه قانونی این فیلم کمی صبر کنند و حقوق معنوی آن را رعایت کنند.

«بی رویا» یکی از فیلم‌هایی بود که مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و پخش فیلم (روح‌الله سهرابی) به همراه چند فیلم دیگر آن را «هیجان‌انگیز و یا متوقف مانده » خوانده بود، اما با این وجود پروانه نمایش آن صادر شد تا این فیلم سال گذشته به جشنواره ونیز رفت. سعید سعدی تهیه کننده فیلم «بی رویا» در واکنش به اتفاقی که برای فیلمش افتاد به پی ام آپ می گوید: اکران عمومی و قرارداد اکران آنلاین آن دو ماه پیش با پلتفرم فیلیمو بسته شد و نمی دانم چرا این قرارداد به تاخیر افتاده است؟! وی با بیان اینکه از نحوه قاچاق این فیلم اطلاعی ندارد، تاکید می کند که پیگیری خواهد کرد، ضمن اینکه “بی رویا” اکران عمومی داخلی و خارجی نداشته و تنها در چند جشنواره خارجی به نمایش درآمده است. سعدی از مخاطبان خواست تا به زودی نسخه قانونی فیلم را در تریبون های کشوری ببینند تا حقوق مادی و معنوی دست اندرکاران این فیلم رعایت شود، حافظه خود را از دست داده و به خاطر آن رنج می برد. رویا آن را می پذیرد و اندکی بعد، زندگی خودش شروع به فروپاشی می کند. وقتی بالاخره متوجه می شود که زنی دیگر به جای او آمده، دیگر برای بازگشت دیر شده است.در فیلم «بی رویا» طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی کرم رودی بازیگران اصلی هستند. این فیلم در بخش «افق‌های اکسترا جشنواره فیلم ونیز» جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا