اخبار روز سینما جهان

درآمد هنگفت تیلور سویفت جنجالی شد! این همه ثروت برای یک خواننده باورکردنی نیست!/عکس

تیلور سویفت، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. او درهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهاردهالگی به نشویل تنسی نقل مکانرد تا درمینهٔ موسیقی کانتری پیشرفت کند.

او قراردادی را با بیگ ماشینکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تیوی تبدیل شد. در اکتبر 2006، اولین آلبوم خود را با نام “تیلور سویفت” منتشر کرد. آهنگ “ترانهٔ ما” او را به جوان‌تریننرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌هایانتری رسید.

سویفت در سال 2008 نامزد بهترینواننده جدید در جوایز گرمی سال 2008 شد.

تیلور سویفت در یک‌سال به تنهایی توانست برآمدی بالغ بر 5یلیارد دلار راولید کند و تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد و کاهش تورم داشته است، به طوری کهدرال رزرو گزارش داده است. این در حالی استه ما سال هاست که درگیر بازپرداخت بدهی 7 میلیارد دلاری خود به کرهجنوبی هستیم.

علاوه بر این، گزارش نشان می‌دهد که به دلیل استقبال فراوان مردم در ایالات متحده، هتلها و کسب کارهای محلی رونق یافته و تولید ناخالص داخلی تیلورویفت در بیشز 50 کشور افزایش یافته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا